01.01.2017/19:44

Wyprzedaże w Biedronce. Sieć tnie ceny nawet o 75 proc.

Należąca do Jeronimo Martins Polska sieć sklepów Biedronka rusza od 2 stycznia 2017 r. z wyprzedażami sięgającymi nawet 75 proc. Promocja dotyczy głównie kilkuset wybranych artykułów przemysłowych.

Kilka dni temu (28 grudnia) sieć Lidl – największy konkurent Biedronki - wystartowała z akcją "Wietrzenie półek na koniec roku". Promocję, w ramach której obniżki cen sięgną 70 proc., dyskonter zaczął reklamować na kilka dni przed świętami. Promocja Lidla obejmie asortyment przemysłowy m.in. z takich kategorii, jak odzież, pościel, AGD czy narzędzia.

2 stycznia, sieć Biedronka rusza w ponad 2700 sklepach z noworoczną wyprzedażą. Co ciekawe Biedronka przebija ofertę Lidla i przeceny na kilkaset produktów przemysłowych sięgną 50, a nawet 75 proc.

Biedronka obniży także ceny wybranych produktów spożywczych, jabłka będą tańsze o 40 proc, grejpfruty o 51 proc., a gruszki o ok. 20 proc., czosnek i kapusta pekińska o 33 proc., zaś  papryka o 25 proc. tanień będzie można kupić świeże soki pod marką Vital Fresh (16-25 proc.), a „Zupy z Naszej Kuchni” z własnej produkcji Jeronimo Martins Polska będą tańsze nawet o 50 proc. Po niższych cenach będzie można kupić także inne produkty pod marką własną sieci, np. wyroby pod marką Vitanella będą tańsze od 16 do 27 proc. ITD.

Nie tylko Biedronka i Lidl walczą rabatami o klientów. W ramach świątecznego „czyszczenia magazynów” Tesco oferuje obniżki sięgające do 75 proc. Specjalne promocje z obniżkami do 70 proc. brytyjski operator oferuje na produkty marki odzieżowej F&F.

Jeronimo Martins Polska jest właścicielem 15 centrów dystrybucji (wkrótce ruszy 16 magazyn) i sieci ponad 2700 sklepów Biedronka. Placówki sieci działają w ponad 1000 miejscowości w całej Polsce. Firma zatrudnia ponad 58 tys. pracowników.

Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 12 mld zł. W tym, w ciągu pięciu ostatnich lat firma wydała na rozwój 7 mld zł i odprowadziła podatek w wysokości 1,4 mld zł.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • kom 09.01.2017

    do Klient: przy takich obniżkach to mozliwe, że oni sami dopłacają i nie mają marży dla siebie, ale wez pod uwage fakt, ze wyprzedają to co im nie zeszło, zalega na magzynach i nie mają co z tym zrobic - więc albo utylizacja albo sprzedanie za grosze, do tego super reklama bo wszyscy piszą o super przecenie (a ze to jest glownie asortyment nikomu nie potrzebny to juz druga sprawa) no i ciągnięcie mitu, że w biedronce jest tanio - mitu, bo od paru lat isnieja duzo tansze alternatywy.

  • klient 02.01.2017

    Jesli robią obniżki o 50-70%, to jakie mieli marże dotychczas. Te produkty to sama marna chińszczyzna. Strach kupować, czy nie są szkodliwe, czy nie promieniują, a może śmierdzą.

  • promocja! 01.01.2017

    A kiedy będzie wszystko za darmo??!!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.