17.10.2018/13:42

Wystartowało powiększone centrum Atrium Promenada

17 października wystartował kolejny etap rozbudowy Atrium Promenada - jednego z większych centrów handlowych w Warszawie. Klienci mogą korzystać z 13,2 tys. mkw. dodatkowej powierzchni handlowo-usługowej, w tym z nowej strefy gastronomicznej.

W rozbudowanej części centrum pojawiło się łącznie 44 nowych najemców. Wystartował tu m.in. pierwszy w Polsce salon sieci Thun. Prace w obiekcie prowadzone były od 2016 roku.

Na klientów czeka również Republika Smaku - nowy koncept strefy food court, a także Aleja Fontann - ze sklepami takich sieci, jak Inditex, eobuwie czy New Balance Metropolitan Concept.

- Trzy lata temu rozpoczęliśmy etapową przebudowę Atrium Promenada, będąc świadomi  potencjału wzrostu tego centrum jako obiektu o silnej pozycji, położonego w coraz bardziej dynamicznie rozwijającej się części aglomeracji miejskiej. Potrzeby i oczekiwania klientów związane z poszerzeniem oferty gastronomicznej, rozrywkowej i modowej napędzają nasz program przebudowy i rozbudowy. Spotkał się on także z dużym zainteresowaniem najemców i wysokim zapotrzebowaniem na powierzchnię handlową w otwartej właśnie części  przebudowanego centrum. Atrium Promenada, nasze flagowe centrum, przechodzi gruntowną modernizację i rozbudowę, czerpiąc ze światowych trendów, pojawiających się na rynku innowacji, a także monitorując i zaspokajając zmieniające się oczekiwania i style spędzania wolnego czasu przez klientów. Naszą strategią jest tworzenie wspaniałych miejsc poprzez przebudowywanie i udoskonalanie naszych kluczowych obiektów, zlokalizowanych w silnych ośrodkach miejskich. Atrium Promenada jest doskonałym przykładem tej strategii –  ze 150 salonami różnych marek i inspirującymi strefami sprzyjającymi spotkaniom oraz wspólnemu spędzaniu wolnego czasu - mówi Scott Dwyer, COO Grupy Atrium.

- Warto podkreślić, że prowadziliśmy modernizację Atrium Promenada nie zamykając naszego centrum handlowego. Po tym etapie przebudowy możemy zaoferować naszym Klientom naprawdę ciekawą ofertę modową udostępniając unikatowe połączenie marek i bogaty wachlarz usług. Jestem przekonany, że nowa Aleja Fontann z nową ofertą modową, klimatyczna strefa food court z dziesięcioma popularnymi konceptami gastronomicznymi, a także nowoczesne i unikatowe przestrzenie centrum pozwolą nam nie tylko spełniać oczekiwania klientów, ale też inspirować ich i zachęcać do spędzania w Promenadzie coraz więcej wolnego czasu. Dodatkowo dla wygody naszych zmotoryzowanych Klientów przygotowaliśmy łącznie około 1 800 miejsc parkingowych - mówi Tomasz Hoffman, dyrektor centrum handlowego Atrium Promenada.

Łączna powierzchnia centrum wynosi obecnie 51,2 tys. mkw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.