07.12.2020/12:08

Żabka skacze na głęboką wodę e-commerce. Od 6 grudnia usługa "Zamów i odbierz" jest dostępna we wszystkich 6800 sklepach sieci

Od 6 grudnia br. Żabka rozszerzyła testy usługi „Zamów i Odbierz” na wszystkie blisko 6800 sklepów sieci na terenie całej Polski. Rozwiązanie jest konsekwencją i kolejnym etapem transformacji cyfrowej, która zachodzi w firmie. To naturalna odpowiedź Żabki na potrzeby konsumentów i franczyzobiorców, by – zwłaszcza w dobie pandemii – zakupy realizować wygodniej, szybciej i bezpieczniej.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

9 komentarzy

  • Jarek 12.12.2020

    A jak będą rozwiązane reklamacje np. z brakiem towaru w torbie przygotowanej przez sprzedawcę , a zgłoszonej przez klienta, towarem po terminie przydatności włożonym do torby , czy też klientem , który w drodze do sklepie rozmyśli się i nie chce kupić piwa tatry tylko np. tyskie ?
    Proszę mi nawet nie odpowiadać , że takie rzeczy się nie zdarzą bo założenia managerów to jedno , a życie to drugie
    Jeśli towar ma być sprawdzony przez klienta , to potrzeba na to czasu , wymiana towaru również , co więcej jeśli musi to przygotować osobiście sprzedawca to nakłada to wyższe koszty po stronie franczyzobiorcy zatrudniającego tego pracownika ( do tej pory klient robił to sam ).
    Klient , który przyjdzie odebrać takie zamówienie i tak musi stanąć w kolejce , która w tym czasie będzie w sklepie .
    Decyzja ta podnosi tylko koszty obsługi , które są po stronie franczyzobiorcy ( jeden pracownik na zmianie nie będzie w stanie obsłużyć kasy , wyłożyć towaru , przypilnować złodziei , wypiec bułek i złożyć zamówień w ciągu 15 minut od ich złożenia ) bo decyzja ta nie napędza nowych klientów poza tymi , którzy w pobliżu sklepu i tak by przyszli zrobić zakupy wybierając towar sami do koszyka

  • Dzielnicowy Pała 08.12.2020

    Jaśku ty kmiocie z bramy, myślisz ze każdy tak jak ty żyje tylko piwskiem i fajkami? Asortyment ząbki jest dużo szerszy ale skąd taki obszczymur ma to wiedzieć?

  • Łukasz 08.12.2020

    Mam propozycję dodania płatności przed odebraniem zakupów było by to bardziej wygodniejsze i skróciło do minimum wizytę pozdrawiam

  • Łukasz 08.12.2020

    Mam propozycję dodania płatności przed odebraniem zakupów było by to bardziej wygodniejsze i skróciło do minimum wizytę pozdrawiam

  • .... 07.12.2020

    Ciekawe jak jeden sprzedawca ogarnie obsługę klientów, dokładanie towaru, sprawdzanie dostawy i jeszcze ma pakować zakupy.... i trzeba jeszcze pilnować tysiąc innych rzeczy i klepać formułki bo tajemniczy się czaji... żaden kasjer nie jest zadowolony

  • Anetka 07.12.2020

    No jasne dobre to jest dla właścicieli tylko gorzej jak jest jedną ekspedientka i ma w sklepie kolejkę co wtedy czy pomyślał ktoś o tym?

  • Anetka 07.12.2020

    No jasne dobre to jest dla właścicieli tylko gorzej jak jest jedną ekspedientka i ma w sklepie kolejkę co wtedy czy pomyślał ktoś o tym?

  • adamkowalski 07.12.2020

    Ilość sklepów ok, 6800 daje pojęcie skali, ale ani słowa o asortymencie.
    Przy Zappka pay, weryfikacji wieku via cart owner, można by sprzedawać nawet alko i fajki z odbiorem bez kolejki 😎

  • Jaś wędrowniczek 07.12.2020

    I właśnie dlatego że większość klientów mieszka na tyle blisko że może w kapciach wyskoczyć do sklepu wróżę tej usłudze kompletną klapę .
    Zamówienie przez aplikacje jest mega czasochłonne i skomplikowane , trzy razy pójdę i wrócę zanim.xamowie przez internet.
    Totalna porażka .
    Poza tym kto by zamawiał piwsko papierochy i wodę przez internet.a i chipsy jeszcze .

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także