14.03.2018/15:10

Zaostrzenie przepisów dotyczących reklamy piwa przesunięte o pół roku

Komitet Stały Rady Ministrów przyjął projekt nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia, przygotowany przez Ministerstwo Zdrowia. Projekt przewiduje zaostrzenie przepisów dot. reklamowania piwa. Główna zmiana w stosunku do wersji projektu, jaka opuściła resort, dotyczy momentu wejścia w życie nowelizacji. Zamiast 30 czerwca, ma to być 1 stycznia 2019 r.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • robi 12.05.2018

    Czy ministerstwo zdrowia naprawdę nie ma się czym zająć?. Czy służba zdrowia w Polsce jest tak super że można zająć się pierdołami? .Czy te dekle z ministerstwa zdrowia są normalni?! PYTAMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CZY WY JESTEŚCIE NORMALNI?!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.