10.08.2018/11:19

Zarządzanie kategorią mięsa czerwonego: Nie tylko schab i karkówka

Ekspozycja mięsa czerwonego powinna wywoływać u klientów sklepu wrażenie obfitości, ale ilość wyłożonego towaru nie może ograniczać obiegu zimnego powietrza w ladzie. Należy pamiętać, że produkty droższe lub te znajdujące się aktualnie w promocji umieszczamy najbliżej klienta.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.