23.05.2018/17:08

ZM Henryk Kania pokazały wyniki

W pierwszym kwartale Zakłady Mięsne Henryk Kania zanotowały 10,07 mln zł jednostkowego zysku netto. W analogicznym okresie 2016 roku wynik był nieznacznie lepszy, bo wyniósł 10,41 mln zł zysku.

Zysk z działalności operacyjnej ZM Henryk Kania wzrósł w I kw. do 22,19 mln zł z 18,24 mln zł w 2016 roku.

W komunikacie spółki czytamy, że w tym roku Zakłady Mięsne Henryk Kania kontynuują alokację procesu produkcyjnego wyrobów wędliniarskich w posiadanych zakładach przetwórczych, co ma pozwolić na zwiększanie efektywności operacyjnej poprzez silniejszą specjalizację każdego z posiadanych obiektów.

Optymalizacja procesów produkcyjnych ma bezpośrednio wpłynąć na zmniejszenie się kosztów operacyjnych, a w konsekwencji na poprawę wypracowywanych przez spółkę poziomów rentowności.

„W najbliższym roku obrotowym ZM Henryk Kania zamierza też w dalszym ciągu rozwijać gamę oferowanych produktów suchych oraz podsuszanych oraz wprowadzać całkowicie nowe linie produktowe. Przeprowadzone przez firmę badania konsumenckie wykazały, że konsumenci oczekują coraz to większej gamy smakowej wyrobów wędliniarskich” - czytamy w komunikacie spółki.

„Spółka w 2018 roku będzie nadal prowadzić ogólnopolską kampanię reklamową, której celem będzie zwiększenie rozpoznawalności brandu „Henryk Kania Maestro” na rynku wędliniarskim w Polsce, co z kolei przełoży się na dalsze wzrosty sprzedaży produktów sygnowanych tą marką” – czytamy dalej.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.