REKLAMAWitpak, baner główny (lipiec-sierpień 2019)

(fot. materiały prasowe firmy MAGO)

Jeden z największych hipermarketów w Europie został właśnie otwarty. Wydarzenie to jest szeroko komentowane przez media nie tylko w Europie Zachodniej i w Polsce, ale również na Białorusi, Ukrainie i Rosji. Auchan w dzielnicy La Cloche d'Or stworzony został w nowym koncepcie lifestore łączącym na jednej przestrzeni handlowej wszystkie obszary życia klientów. Współtwórcami tej wyjątkowej realizacji jest grupa MAGO.

Auchan Lifestore o powierzchni handlowej 12 500 m2 to rewolucja w obszarze doświadczeń zakupowych klientów. Zamiast zamkniętej powierzchni sali sprzedaży mamy do czynienia z nowym konceptem, który stawia na model otwartego hipermarketu połączonego z całym obszarem życia klientów. Pod wspólnym dachem, oprócz różnorodnej oferty handlowej, usług, gastronomii, znalazła swoje miejsce strefa rozrywki, natomiast w samym sercu sklepu usytuowano browar-restaurację.

W tym projekcie kreowanie nowych doświadczeń klienta było dominującym założeniem dla projektowanych przestrzeni. Wysoki poziom świadomości klienta był dodatkowym wyzwaniem przy definiowaniu nowych doświadczeń zakupowych klienta. Uczestniczenie w tym przedsięwzięciu było samą przyjemnością. Nasze nowe doświadczenia projektowe przełożyły się na nowe doświadczenia klientów. - mówi Łukasz Ostrowski, Creative Director w MAGO DESIGN

Koncept Lifestore jest czymś więcej niż tylko marketem. Ma zrewolucjonizować doświadczenie zakupowe i stać się popularnym miejscem spędzania czasu przez rodziny. To nowocześnie zaaranżowana przestrzeń handlowa, gdzie można zrobić nie tylko zakupy, ale zjeść coś smacznego i miło spędzić czas. Aby dostosować się do oczekiwań klienta, rozszerzony został o szereg opcji funkcjonalnych i estetycznych sprawdzony system MAGO CX. Głównym motywem architektonicznym są słupki dekoracyjne, tyły z blachy ciągnionej oraz charakterystyczne czerwone nadstawki, komunikujące akcje promocyjne. Ciekawym uzupełnieniem konstrukcji regałów sklepowych jest wyróżnienie wybranych regałów przejściami mostowymi. Te tzw. „mosty” ułatwiają klientom poruszanie się pomiędzy poszczególnymi strefami w sklepie, a jednocześnie są bardzo interesującym elementem architektonicznym, niespotykanym w innych sklepach. Celem lepszej ekspozycji asortymentu zastosowane zostało oświetlenie podpółkowe. W tym przypadku postawiono na oświetlenie regałowe firmy DANLER – spółki z grupy MAGO.

Zgodnie z koncepcją klienta opracowaliśmy niestandardowe połączenia nowych elementów, które spełniały wymagania użytkowe i obciążeniowe. Na podstawie projektów zostały wykonane i wysłane do klienta prototypy rozwiązań. Po drobnych zmianach elementy zostały wdrożone do produkcji. Ważnym elementem, o którym chcę wspomnieć, w trakcie realizacji projektu, była ścisła i profesjonalna współpraca z innymi członkami zespołu, którzy na bieżąco dostarczali nam niezbędne informacje i założenia projektu. - mówi Sławomir Mnich, Kierownik działu projektowania regałów sklepowych w MAGO S.A.

Poleć innym

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
do góry strony