REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)
Po trzech latach od debiutu na naszym rynku drogeryjnym właściciel Biedronki planuje przyspieszyć rozwój sieci Hebe i wyjść z nią poza granice Polski.
REKLAMA
Pod szyldem Hebe działa  blisko 110 placówek;  rocznie ma ich przybywać 50

Pod szyldem Hebe działa blisko 110 placówek; rocznie ma ich przybywać 50

Pod szyldem Hebe działa dziś blisko 110 placówek. Prezes Jeronimo Martins Pedro Soares dos Santos zapowiada otwieranie 50 drogerii rocznie. Portugalczyków cieszą obroty sieci, które w ub.r. wyniosły 59 mln euro, do czego w dużej mierze przyczyniły się podstawowe produkty kosmetyczne, perfumy oraz artykuły do makijażu. Nowe sklepy tej sieci będą powstawać w galeriach handlowych, w sąsiedztwie tras szybkiego ruchu oraz przy głównych ulicach mniejszych miast. Pedro Pereira da Silva, country manager JM w Polsce, przyznał, że wcześniejsze uruchamianie drogerii w takich ośrodkach, jak Pruszków, Żyrardów czy Nowy Dwór Mazowiecki, służyć miało zbadaniu oczekiwań i specyfiki klientów mieszkających w mniejszych miejscowościach.
Hebe systematycznie poszerza ofertę. Poza kosmetykami, produktami chemii gospodarczej, książkami, zabawkami i żywnością, znaczącą kategorię stanowią farmaceutyki. JM nasili również inwestycje w apteki. – Obecnie mamy ich już 40, z czego 34 to nowe obiekty. Liczba ta będzie szybko rosnąć – zapewnia Silva.
Hebe jest oczkiem w głowie prezesa grupy JM, który osobiście sprawuje nadzór nad rozwojem tej sieci. W październiku ub.r. został wybrany szefem spółki Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja. Poza nim w zarządzie tej firmy są m.in. dwie osoby kluczowe dla sukcesu Biedronki – Pedro Pereira da Silva i dyrektor generalny sieci dyskontów Tomasz Suchański.
Koncept drogerii z punktami aptecznymi nie ograniczy się tylko do Polski. – Przyszłość Hebe kryje się niejako w jej nazwie. Dwie sylaby sieci są pierwszymi literami angielskich słów „health” i „beauty”, oznaczającymi zdrowie oraz piękno. Z taką nazwą śmiało można poszukiwać nowych obszarów ekspansji. Rozważamy już potencjalne wejście na zagraniczne rynki, w szczególności do państw sąsiadujących z Polską – ujawnił nam Pedro Pereira da Silva. (MZ)

Wiadomości Handlowe, Nr 4 (134) Kwiecień 2014

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony