12.03.2019 / 14:42
StoryEditor

W czym tkwi tajemnica popularności parówek?

(fot. archiwum)
Postrzeganie parówek zdecydowanie się zmieniło na korzyść, chyba żaden mięsny produkt nie zrobił w ostatnich latach tak wielkiego postępu wizerunkowego. Parówki długo miały bowiem „złą prasę”, wątpliwości budziła zawartość – na temat tego, co oprócz mięsa jest w parówkach, funkcjonowały najrozmaitsze teorie… Dziś, gdy na etykiecie mamy informację, że produkt zawiera 90% mięsa z szynki takie rozważania tracą sens. 

Z marketingowego punktu widzenia pomysł podkreślania zawartości mięsa w produkcie okazał się strzałem w dziesiątkę. Do tego stopnia, że producenci licytowali: 93%, 94% i 95% itd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.06.2025 / 11:00
StoryEditor
Nike pod presją ceł i restrukturyzacji. Zysk spada o 86 proc.
Nike zyski spadają o 86 proc. – wpływ ceł i restrukturyzacji (fot. Pixabay Cc0)

Amerykański gigant sportowy Nike opublikował zaskakująco słabe wyniki finansowe za ostatni kwartał. Spadek zysków i przychodów zbiegł się z kosztowną restrukturyzacją oraz rosnącym obciążeniem z tytułu ceł nałożonych przez administrację Donalda Trumpa. Co wpłynęło na tak gwałtowny spadek i jakie działania planuje firma, by zniwelować skutki tych zmian?

Nike zakończył czwarty kwartał roku fiskalnego z zyskiem netto wynoszącym 211 mln dolarów, co oznacza spadek aż o 86 proc. względem analogicznego okresu rok wcześniej, gdy firma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2025 / 13:34
StoryEditor
Znany fundusz venture capital ma 70 mln euro na inwestycje. Zainwestował w Booksy, kogo teraz wesprze w rozwoju?
Zarząd funduszu Kaya od lewej: Tomas Obrtac, Vaclav Ryslink, Martin Rajcan, Karel Zheng (siedzi), Tomas Pacinda

Fundusz VC Kaya ogłosił tzw. first closing swojego piątego funduszu. Podmiot zebrał 70 mln euro i przeznaczy je na wsparcie innowacji technologicznych w CEE. Nowy fundusz koncentrować się będzie zwłaszcza na Polsce, Czechach i Słowacji.

To jednak nie wszystko, bo fundusz wejdzie też na rynki w Bułgarii, Chorwacji, Słowenii i na Węgrzech.

Poprzednie inwestycje Kaya obejmowały grupę znaczących, polskich star...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2025 07:03