21.05.2024 / 18:15
StoryEditor

Grad i ulewa zniszczyły Biedronkę w Gnieźnie. Zdjęcie sklepu pokazuje skalę spustoszenia

Na zdj. szyld sklepy Biedronka/zdjęcie ilustracyjne (fot. Miroslaw Skorka/Shutterstock)
Przerażające zdjęcia i filmy z Gniezna, które nawiedzone zostało w poniedziałek przez grad i ulewę, obiegły polskie media. Ucierpiał między innymi - i to całkiem mocno - dyskont Biedronki. W sieci pojawiło się zdjęcie sklepu i zniszczeń, jakie się w nim dokonały.

Na fotografii widać, że na podłodze Biedronki leżą spore kawałki oderwanego sufitu. To prawdopodobnie efekt gradu, który uderzał w dach sklepu. Swoje zrobiła jednak także woda, która wdarła się do sklepu, zalewając podłogę i przy okazji uszkadzając część towaru.

Biedronka po gradobiciu

Niektóre media szacują, że straty Biedronki w Gnieźnie z powodu niespodziewanych zjawisk pogodowych mogą sięgnąć kilkuset tysięcy zł. Wydaje się jednak, że kwotę raczej trzeba będzie liczyć w milionach, zwłaszcza jeśli uwzględnimy również zniszczenia produktów wystawionych na półkach i paletach.

W czasie burzy z gradem Gniezno zostało dosłownie sparaliżowane. Publikowane w internecie zdjęcia miasta wyglądają, jak gdyby zostały wykonane zimą i przedstawiały obsypane śniegiem budynki i ulice.

W mediach społecznościowych natychmiast pojawiły się fotografie zalanych ulic, bloków i garaży; zanurzonego pod wodą samochodu, przewróconego paczkomatu, czy zalanego toru żużlowego.

W poniedziałek w Gnieźnie odbyło się posiedzenie sztabu kryzysowego, obecnie (we wtorek) trwa już sprzątanie miasta. W uprzątnięciu skutków ulew i gradobicia pomagają żołnierze Wojsk Obrony Terytorialnej oraz żołnierze. Trwa szacowanie strat.

Poniżej - zdjęcie zniszczonej Biedronki, zamieszczone w serwisie X (d. Twitter).

 

 

13.11.2025 / 13:36
StoryEditor
Lidl rusza z kampanią świąteczną 2025 i promuje dietę planetarną oraz kuchnię roślinną
Lidl Polska rozpoczął świąteczną kampanię pod hasłem ”Opłaca się świętować każdego dnia”, która jest częścią globalnej strategii ”Lidl. To się opłaca.”

Lidl Polska rozpoczął świąteczną kampanię pod hasłem „Opłaca się świętować każdego dnia”, która jest częścią globalnej strategii „Lidl. To się opłaca.” Tegoroczna akcja nie ogranicza się jedynie do promocji świątecznych ofert - to manifest marki, łączący emocje, zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczną. Lidl chce pokazać, że radość, wdzięczność i troska o innych mogą towarzyszyć nam każdego dnia, nie tylko w grudniu.

W Lidlu święta trwają cały rok

Nowa świąteczna kampania Lidla, to wezwanie do tego, by "duch Bożego Narodzenia trwał przez cały rok". Marka pokazuje, że codzienne wybory ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.11.2025 / 21:16
StoryEditor
Żabki będą odwiedzać lotne brygady. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
Sieć sklepów Żabka inwestuje w profesjonalizację zaplecza technicznego i rozpoczyna współpracę z SPIE Building Solutions

Sieć sklepów Żabka inwestuje w profesjonalizację zaplecza technicznego i rozpoczyna współpracę z SPIE Building Solutions. Dzięki temu ponad 3000 sklepów w województwach mazowieckim, łódzkim i świętokrzyskim zyska stałe, wyspecjalizowane wsparcie serwisowe, które ma zapewnić nieprzerwane działanie sklepów i jeszcze wyższy komfort dla franczyzobiorców oraz klientów.

Ochrona techniczno-serwisowa dla Żabek

Spółka Grupy SPIE specjalizująca się w technicznej obsłudze nieruchomości, zarządzaniu infrastrukturą i wsparciu serwisowym obiektów kom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. listopad 2025 11:14