06.09.2024 / 15:23
StoryEditor

Disco promo! Zenon Martyniuk dawniej śpiewał, że robi zakupy tylko w Arhelanie. Teraz zmienia barwy i promuje inną sieć...

Zenek Martyniuk promuje Delikatesy Centrum (źródło screenów: YouTube)

"Odkąd powstał sklep Arhelan, zakupy robię tylko w nim. Inne sklepy się nie liczą, Arhelan gości w sercu mym" - śpiewał dawniej Zenon Martyniuk. Teraz gwiazdor disco polo został jednak zatrudniony do promowania innej sieci. Popularny Zenek napędzi sprzedaż Delikatesów Centrum.

W najnowszym spocie Delikatesów Centrum Zenon Martyniuk pojawia się na sali sklepowej i zachęca do wzięcia udziału w promocji "Disco Promo". Choć w tle słychać muzykę disco polo, to jednak Martyniuk nie wykonuje żadnego utworu. Być może zacznie śpiewać dopiero w kolejnych klipach promujących sieć?

W krótkiej, 20-sekundowej reklamie występują także dwie klientki Delikatesów Centrum ubrane w dyskotekowe stroje. Obie pojawiły się na zakupach z kolorowymi torbami konkurencyjnych sieci - Biedronki i Lidla. To nawiązanie do wcześniejszych spotów Delikatesów Centrum, w których sieć "naśmiewała" się z wojny cenowej dyskontów i podkreślała, że "niskie ceny nie mają właściciela".

Miłość do Arhelana

Jeszcze w 2019 r. Zenek śpiewał, że jego nową miłością jest sieć sklepów Arhelan. "Przez te ceny i megapromocje oszalaaaałem!" - nucił wtedy muzyk w rytmie jednego ze swoich hitów.

"Odkąd powstał sklep Arhelan, zakupy robię tylko w nim. Inne sklepy się nie liczą, Arhelan gości w sercu mym. Co poradzić mogę na to, że myślę o nim w noc i w dzień, bo ma promocyjne ceny? Wycina resztę sklepów w pień" – śpiewał wówczas Zenon Martyniuk. I deklarował, że oferta sklepu przyprawia go o szaleństwo, zupełnie tak samo jak słynne "oczy zielone". "Przez te ceny i megapromocje oszalałem, bo Arhelan co dzień o swoich klientów dba. Ulubione produkty są tylko w Arhelanie, sklep Arhelan najlepszą renomę w mieście ma" - nucił piosenkarz.

Smaczku sprawie dodaje fakt, że właściciel Delikatesów Centrum, Grupa Eurocash, w 2021 r. wykupił 49 proc. udziałów w Arhelanie od rodziny Burzyńskich, a następnie rok później dokupił jeszcze 1 proc. W roku 2023 Eurocash informował jednak o wycofaniu się z opcji wykupienia pozostałych 50 proc. udziałów w spółce Arhelan, tłumacząc się m.in. trudnościami z integracją sieci.

Jak to pogodzić?

Dziś na rynku można znaleźć nie tylko sklepy Arhelan i Delikatesy Centrum, ale również placówki handlowe, które funkcjonują pod jednym i drugim szyldem jednocześnie. Teoretycznie więc Zenon Martyniuk wciąż może kochać Arhelana miłością jedyną, a przy okazji wspierać Delikatesy Centrum...

CZYTAJ TAKŻE: Arhelan zakończył rok na plusie. Jednak do najważniejszej zmiany w spółce wciąż nie doszło

30.07.2025 / 09:45
StoryEditor
Rossmann chce budować lojalność klientów. Jak zamierza to zrobić?
Logo sieci drogerii Rossmann (fot. Shutterstock)

Rossmann uruchamia nową akcję skierowaną do użytkowników swojej aplikacji. Tym razem stawia na kolekcjonerskie piny, za którymi stoi popularna projektantka biżuterii Natalia Kopiszka. Jakie zadania czekają na klientów i co ma z tym wspólnego budowanie lojalności?

Od 30 lipca w aplikacji Rossmann ruszy nowa akcja, w ramach której użytkownicy mogą zdobywać kolekcjonerskie piny zaprojektowane przez Natalię Kopiszkę. W sumie do zebrania będz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 09:31
StoryEditor
Intermarche i Bricomarche z dużymi ambicjami w Polsce! W planach szybkie osiągnięcie 20 mld zł przychodów
Intermarche i Bricomarche będą rosnąć w Polsce (fot. Shutterstock)

- Chcielibyśmy w możliwie krótkim czasie podwoić obroty i osiągnąć poziom 20 mld przychodów rocznie. Planujemy dojść do tego na kilku poziomach: zwiększeniu naszej efektywności handlowej dzięki odpowiedniej progresji sprzedaży na stałej powierzchni; rozwojowi organicznemu, a także poprzez przyłączenia istniejących punktów sprzedaży - mówi portalom franczyzawhandlu i wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Gapys, franczyzobiorca Intermarche i członek zarządu Grupy Muszkieterów w Europie.

Sławomir Czarnecki, prezes Grupy Muszkieterów zapowiedział, że celem na 2025 rok jest przekroczenie 11 mld złotych obrotów. Czy po pierwszym półroczu można potwierdzić, że Grupa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 10:16