26.06.2022 / 10:12
StoryEditor

Allegro, Shopee, AliExpress, Amazon - kto zyskuje, a kto traci użytkowników w Polsce?

W maju br. z Allegro korzystało w Polsce 22,03 mln użytkowników, z Shopee 10,39 mln, z AliExpress 9,94 mln, a z Amazona 6,44 mln - wynika z badania Mediapanel Gemius Polska. Trzem spośród tych platform - wszystkim za wyjątkiem Amazona - spadła liczba użytkowników w ujęciu miesiąc do miesiąca.

Według Gemiusa największe tąpnięcie zanotował AliExpress, który utracił w maju aż 10,3 proc. użytkowników. Popularność Shopee spadła o 4,9 proc., a z usług Allegro skorzystało o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.12.2024 / 14:52
StoryEditor
KRADZIEŻE W SKLEPACH. Eksperci wskazują jak poradzić sobie z plagą złodziejstwa w handlu detalicznym
”Kradzieże w sklepach dotyczą wszystkich”. Jak je powstrzymać? (fot. Shutterstock)

Kradzieże w sklepach to problem o wielowymiarowym wpływie na społeczeństwo i gospodarkę - wynika z badań naukowców Szkoły Głównej Handlowej (SGH). Choć według policyjnych statystyk liczba przestępstw spadła w 2024 roku w porównaniu z 2023, to ogólny trend w ostatnich latach wskazuje na wzrost tego procederu. Naukowcy i eksperci w trakcie wydarzenia "Przełamując tabu kradzieży", wskazali, jak ograniczać to zjawisko oraz kto tak naprawdę płaci za skradziony towar.

Wyniki badań prowadzonych przez naukowców SGH ujawniają, że skala problemu może być znacznie większa niż pokazują to oficjalne dane, gdyż wiele kradzieży pozostaje niezgłoszo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2024 / 14:04
StoryEditor
Black Friday 2024. Polowanie na okazje w czasach rosnących kosztów życia
Black Friday 2024. Polowanie na okazje w czasach rosnących kosztów życia (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Rosnące ceny i zmniejszona siła nabywcza konsumentów wpływają na ich decyzje zakupowe w okresie przedświątecznym. Jak pokazuje najnowsze badanie EY "Holiday Shopping Survey", klienci coraz bardziej świadomie podchodzą do wydatków, chętniej korzystając z okazji, ale jednocześnie zachowując dystans do obietnic promocyjnych.

Z badania EY wynika, że aż 69 proc. konsumentów na świecie planuje skorzystać z okazji oferowanych podczas wyprzedaży takich jak Black Friday. Wśród osób poniżej 27. roku życia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. grudzień 2024 11:50