31.10.2022 / 11:59
StoryEditor

Black Friday 2022 pod presją inflacji. Obniżki mogą być znacznie skromniejsze [BADANIE]

Black Friday (materiały prasowe)
Wiele wskazuje na to, że sytuacja gospodarcza i poziom inflacji będą miały wpływ na kształt Black Friday 2022. Operator płatności Tpay zapytał e-sprzedawców o ich plany i nastawienie na czas w roku, który dotychczas wiązał się z dużym wzrostem sprzedaży. Będą istotne zmiany w działaniach sprzedażowych przedsiębiorców.

Black Friday, czyli jeden z najważniejszych zakupowo dni w e-commerce, przypada w tym roku 25 listopada. Podobnie jak w 2021 r., firma Tpay przyjrzała się przygotowaniom e-...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 15:03
StoryEditor
Branża odzieżowa odcina się od Shein. Znane marki wycofują się ze wspólnej przestrzeni handlowej
Branża odzieżowa odcina się od Shein. Marki wycofują się ze wspólnej przestrzeni handlowej (fot. MK, wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć domów towarowych BHV niespodziewanie zmienia harmonogram debiutu sklepów Shein w kilku miastach. Decyzja pojawia się w momencie burzliwej dyskusji wokół współpracy obu firm, co tylko podgrzewa zainteresowanie tematem. Co dokładnie skłoniło BHV do przesunięcia otwarć?

Francuska sieć BHV zdecydowała się przesunąć inaugurację pięciu nowych sklepów Shein, która była planowana na listopad i grudzień. Jak poinformował Frédéric Merlin, dyrektor Soc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2025 / 20:06
StoryEditor
Harmonizacja marek własnych w Aldi dotknęła znanej czekolady z okienkiem
Czekolada Nutcracker zastępuje Orzechową w ramach globalnej harmonizacji marek własnych w ramach grupy spółek Aldi Nord

Kultowa „czekolada z okienkiem” z Aldi zmienia nazwę. Nutcracker zastępuje Orzechową w ramach globalnej harmonizacji marek własnych w ramach grupy spółek Aldi Nord.

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych czekolad w Polsce, znana jako „czekolada z okienkiem”, przeszła właśnie proces rebrandingu. Popularna orzechowa tabliczka marki własnej Aldi ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2025 10:33