22.03.2023 / 11:26
StoryEditor

Grupa Modne Zakupy rozpoczęła przejmowanie 100 proc. udziałów w GMZ.CO

(zdj. ilustracyjne) (Shutterstock)
Grupa Modne Zakupy, działająca na rynku odzieżowym e-commerce, z sukcesem zakończyła emisję akcji serii O i zrealizowała pierwszy cel inwestycyjny, czyli nabycie 30 proc. udziałów GMZ.CO. Obecnie spółka przygotowuje się do dalszego zaangażowania kapitałowego w GMZ.CO, poprzez przejęcie łącznie 100 proc. udziałów tego podmiotu.

Opublikowany przez GMZ raport roczny nie zawiera sprawozdania z badania rocznego sprawozdania finansowego za 2022 r. Spółka nie otrzymała od biegłego rewidenta podpisanego spr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 13:39
StoryEditor
UOKiK uderza w Bunge. Producent oleju Kujawskiego dostał zarzuty w sprawie wykorzystania przewagi kontraktowej
Prezes UOKiK postawił spółke Bunge Polska (producentowi oleju Kujawski) zarzuty wykorzystywania przewagi kontrakttowej w relacjach z rolnikami (fot. Shutterstock)

Prezes UOKiK postawił zarzuty nieuczciwego wykorzystywania przewagi kontraktowej spółce Bunge Polska. Dotyczą one postanowień umownych, w których producent oleju Kujawskiego przerzucał na rolników ryzyko związane z działaniem siły wyższej, takiej jak susza, przymrozki czy gradobicia.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zebrał materiał dowodowy wskazujący, że spółka Bunge Polska (jeden z największych producentów tłuszczów roślinnych w kraju, znany...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2025 / 08:53
StoryEditor
Właściciel Biedronki dzięki sztucznej inteligencji (AI) zmieni merchandising i współpracę z producentami
Supermarket portugalskiej sieci Pingo Doce, nalezący do Grupy Jeronimo Martins

Portugalska sieć Pingo Doce, należąca do grupy Jerónimo Martins (właściciela Biedronki), wprowadza nowy standard w handlu detalicznym. Współpracując z SymphonyAI, firma wykorzystuje sztuczną inteligencję do rewolucyjnego podejścia w merchandisingu – zastępuje statyczne raporty dynamicznymi analizami w czasie rzeczywistym, które pozwalają podejmować precyzyjne decyzje i jeszcze skuteczniej współpracować z producentami FMCG.

Sztuczna inteligencja w służbie współpracy handlowej

Nowe rozwiązanie daje producentom FMCG współpracującym z Pingo Doce pełną widoczność w czasie rzeczywistym, dostęp do a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2025 20:11