22.11.2023 / 16:47
StoryEditor

Klienci coraz bardziej niecierpliwi. Czego oczekują od e-commerce?

Klienci e-commerce oczekują coraz szybszej odpowiedzi marek na ewentualne pytania – nawet w ciągu godziny (25 proc.), częściej jednak jest w stanie poczekać dłużej, do 3h (50 proc.) (fot. Thomas Lefebvre/Unsplash)
Klienci e-commerce oczekują coraz szybszej odpowiedzi marek na ewentualne pytania – nawet w ciągu godziny (25 proc.), częściej jednak jest w stanie poczekać dłużej, do 3h (50 proc.). To pokazuje, że polscy konsumenci są często bardziej cierpliwy niż globalni, którzy dopuszczają zwykle oczekiwanie od 5 do 30 minut w zależności od kanału komunikacji.

Z raportu Tide Software "Skuteczna komunikacja z klientem" wynika, że średnio 150 klientów może dzwonić do jednego działu w ciągu 1h. Najczęstsze problemy klientów podczas konta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2024 / 17:41
StoryEditor
Jedną czwartą budżetów na zakupy spożywcze Polacy wydają w sklepach ulokowanych w centrach handlowych. Nowe badanie GfK
Polacy wydają ponad 60 proc. swojego budżetu na zakupy w galeriach handlowych - wynika z badania GfK i Polskiej Rady Centrów Handlowych. Jednak rozstrzał pomiędzy poszczególnymi kategoriami produktów jest ogromny. W przypadku artykułów spożywczych 26 proc. wydatków przypada na centra handlowe, 73 proc. na inne sklepy stacjonarne, a tylko 1 proc. na kanał ecommerce.

Na przeciwległym biegunie znalazły się produkty związane z wystrojem i wyposażeniem wnętrz. Tam aż 78 proc. budżetu zakupowego przypada na centra handlowe, podczas gdy inne skle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2024 / 16:00
StoryEditor
Grillujemy! Jak przygotować sklepy na sezon grillowy? Podpowiadamy, jakie produkty będą się cieszyły w tym roku największą popularnością
45 proc. Polaków deklaruje, że w trakcie cieplejszych dni grilluje przynajmniej raz w tygodniu (fot. Shutterstock)
Rozpoczynający się wraz z początkiem maja sezon grillowy to okres zwiększonego popytu nie tylko na karkówkę, boczek czy kiełbasę, ale także napoje, sosy, przyprawy i różnego rodzaju akcesoria. Przed pikiem sprzedażowym warto zbudować optymalną ofertę oraz efektywnie ją wyeksponować.

Kiedy dni robią się dłuższe, a słońce mocniej przygrzewa, Polacy zaczynają masowo wykupywać ze sklepów mięsa i wędliny, ale także ryby oraz warzywa, które trafiają później na ru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2024 05:32