07.06.2023 / 14:08
StoryEditor

Nie widać schyłku sklepów stacjonarnych, choć zmienią one swoją postać

Kanał online długo nie zastąpi zakupów spożywczych w stacjonarnym sklepie (fot. Shutterstock)
Polacy pomimo tego, że są otwarci na technologie, nie wyobrażają sobie handlu bez sklepów stacjonarnych. Jednak przedstawiciele sieci handlowych, zarówno tych, które obecne są głównie stacjonarnie, jak i działających w modelu omnichannel uważają, że nie widać schyłku zakupów stacjonarnych. Oto, co na temat poszerzania sieci sklepów stacjonarnych mówią Jarosław Brudnicki członek zarządu i dyrektor zakupów w Polomarket, Jakub Grzelak, dyrektor zarządzający ds. retail w CCC, Tomasz Waligórski, dyrektor generalny Intermarché  oraz Tomasz Stec, managing partner w firmie doraczej Simon-Kucher & Partners.

Czy opłaca się poszerzać sieć sklepów stacjonarnych? To pytanie zadała podczas debaty „Po co nam sklepy fizyczne?” na Retail Trends 2023 Ewa Rybołowicz, dyrektorka ds. nowych te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2025 / 11:52
StoryEditor
Browar Leżajsk nie będzie już produkował piwa. Nowy inwestor ma inny pomysł

Mycofeast, brytyjski nabywca zamkniętego Browaru Leżajsk, deklaruje, że zamierza uczynić z kupionego od Grupy Żywiec podmiotu największego producenta biotechnologicznego w Europie. Firma ma w planach produkcję wyrobów spożywczych i paszowych w oparciu o białka i lipidy uzyskane w procesach fermentacji przy wykorzystaniu drożdży.

Mycofeast informuje, że - w dodatku do posiadanego centrum R&D w Kalifornii - współpracuje ze Szkołą Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ponadto spółka zbudowała laborat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2025 / 10:25
StoryEditor
Euro-Net zapowiada szybki rozwój. "Traktujemy obecną sytuację jako szansę"
Na zdj. outlet RTV Euro AGD (fot. mat. prasowe)

Operator sieci elektromarketów RTV Euro AGD, spółka Euro-Net, zwiększył przychody w minionym roku do 11,17 mld zł z 10,59 mld zł rok wcześniej. Stopniał co prawda zysk netto spółki, jednak firma podkreśla, że przyjęła "strategię szybkiego, dalszego umacniania się na rynku". Spółka zapowiada optymalizację kosztów.

Zysk netto spółki Euro-Net w roku 2024 ukształtował się na poziomie 21,78 mln zł. Rok wcześniej wynosił 57,85 mln zł.

"Kierownictwo jednostki potraktowało w 2024 roku ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. październik 2025 22:36