12.09.2021 / 09:06
StoryEditor

Związkowcy z Biedronki sprzeciwiają się otwarciu sklepów w niedziele

Według związkowców Biedronki w sklepach brakuje pracowników (Jeronimo Martins Polska)
Związkowcy z działającej przy sklepach Biedronka NSZZ Solidarność w Jeronimo Martins Polska sprzeciwiają się przekształceniu sklepów sieci w placówki pocztowe. Skarżą się na brak rąk do pracy po otwarciu niektórych sklepów w niedziele niehandlowe, na co JMP odpowiada, że to prywatna decyzja właściciela.

W piśmie wystosowanym do właściciela Biedronki, czyli do zarządu JMP przez Organizację Zakładową nr 922 NSZZ Solidarność czytamy, że związek ze zdziwieniem przyjął napływające i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2024 / 10:00
StoryEditor
Mastercard zmienia zasady. Czy nie usłyszymy już pytania "drukować potwierdzenie"?
Mastercard zmienia zasady. Czy nie usłyszymy już „drukować potwierdzenie”? (fot. pixabay.com/AhmadArdity)

W obliczu rosnącej troski o środowisko, przemiany w handlu zaczynają odgrywać kluczową rolę w walce z nadmiernym zużyciem surowców. Jednym z elementów, który do tej pory nie był szeroko omawiany, jest kwestia papierowych potwierdzeń transakcji, drukowanych masowo każdego dnia w sklepach i punktach usługowych. Mastercard, jeden z liderów w sektorze płatności, podjął decyzję o wyeliminowaniu konieczności drukowania potwierdzeń przy płatnościach kartą, co stanowi ważny krok w kierunku bardziej zrównoważonego handlu.

Przeciętny hipermarket zużywa rocznie około 10 600 rolek papieru na wydruk paragonów i potwierdzeń transakcji, które najczęściej trafiają prosto do kosza zaraz po dokonaniu zaku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2024 / 12:12
StoryEditor
Ile podatku CIT zapłaciły za zeszły rok największe sieci handlowe? Ministerstwo Finansów pokazało dane
Szyld sieci Biedronka (Shutterstock)

Bank Pekao SA był największym płatnikiem podatku CIT w Polsce za zeszły rok. Jak wyglądało to w przypadku największych sieci handlowych?

Podstawa opodatkowania Pekao SA wyniosła 10,1 mld zł, a należny podatek CIT 1,9 mld zł. Na drugiej pozycji uplasował się Santander Bank Polska z podstawą 8,7 mld i należnym poda...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:58