08.08.2023 / 11:27
StoryEditor

Czy z Dino wyrośnie mechagodzilla? Przed polską siecią supermarketów głęboka transformacja cyfrowa

Nie należy się spodziewać, że Dino nagle zaskoczy rynek, uruchamiając własny sklep internetowy z żywnością, podkreślają rynkowi eksperci
Cyfrowa transformacja Dino musi nadejść. Choć firma z Krotoszyna długo broniła się przed digitalizacją i nowymi technologiami, skupiając się na rozwoju sieci sklepów, ich ofercie i cenach, to aby podnieść sprzedaż per sklep, będzie musiała prędzej czy później zainwestować w nowe technologie. Pytanie tylko jakie i kiedy?

Dino to obecnie ponad 2,2 tys. sklepów i – pomimo lekkiego spowolnienia w zakresie nowych otwarć w pierwszym półroczu br. – idzie jak burza. Spółka otwiera rocznie ponad 300 pla...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 14:55
StoryEditor
Polska sprzeda w tym roku za granicę żywność za ponad 250 mld zł? Może się udać, ale tempo wzrostu spowolni
Polska może w 2024 roku przebić barierę 250 mld złotych w eksporcie produktów spożywczych (Fot. Pixabay.com)
Pomimo umocnienia się złotego, a co za tym idzie gorszych okoliczności eksportowych, wartość sprzedanych za granicę polskich produktów spożywczych po raz kolejny ma być rekordowa i przekroczyć w tym roku barierę 250 mld zł.

O sprawie pisze portal gazetaprawna.pl, który zaznacza, że w otoczeniu gospodarczym wciąż utrzymuje się kilka czynników, które mogą znacząco zaszkodzić polskiemu eksportowi prod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2024 / 11:30
StoryEditor
Liczy się Handel, czyli o retailu bez retuszu. Rusza nowa seria filmów na naszym kanale na YouTube [WIDEO]
Liczy się Handel (fot. Wiadomości Handlowe)
Wystartował nowy cykl programów o handlu na kanale Wiadomości Handlowych, w którym we współpracy z firmą Modern-Expo rozmawiamy o najważniejszych problemach i wyzwaniach dla handlu. Bez okrągłych zdań i słodzenia.

Każdy odcinek to inne zagadnienie. W pierwszym zastanawiamy się nad przyszłością kanału hipermarketów i tym, jak zmienia się ten kanał sprzedaży. Rozmówcami są Małgo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2024 09:05