08.08.2023 / 11:27
StoryEditor

Czy z Dino wyrośnie mechagodzilla? Przed polską siecią supermarketów głęboka transformacja cyfrowa

Nie należy się spodziewać, że Dino nagle zaskoczy rynek, uruchamiając własny sklep internetowy z żywnością, podkreślają rynkowi eksperci
Cyfrowa transformacja Dino musi nadejść. Choć firma z Krotoszyna długo broniła się przed digitalizacją i nowymi technologiami, skupiając się na rozwoju sieci sklepów, ich ofercie i cenach, to aby podnieść sprzedaż per sklep, będzie musiała prędzej czy później zainwestować w nowe technologie. Pytanie tylko jakie i kiedy?

Dino to obecnie ponad 2,2 tys. sklepów i – pomimo lekkiego spowolnienia w zakresie nowych otwarć w pierwszym półroczu br. – idzie jak burza. Spółka otwiera rocznie ponad 300 pla...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 11:41
StoryEditor

Kolejny polski produkt spożywczy trafił do unijnego rejestru wyrobów chronionych

Twaróg wędzony będzie prawnie chroniony (fot. IJHARS)
Twaróg wędzony to już 46. polski produkt, który będzie chroniony w Unii Europejskiej. Został dopisany do unijnego rejestru gwarantowanych tradycyjnych specjalności 6 września.

Nazwa "twaróg wędzony" została zarejestrowana przez Komisję Europejską jako Gwarantowana Tradycyjna Specjalność w rejestrze chronionych nazw pochodzenia (ChNP), chronionych oz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 12:30
StoryEditor

Sprzedaż mięsa z probówki coraz bliżej Polski. Jest pierwszy wniosek o zezwolenie na wprowadzenie go do obrotu w Europie

Niemiecki start-up he Cultivated B jako pierwszy na świecie zarejestrował produkt z mięsa hodowlanego komórkowego w Europejskim Urzędzie ds. Bezpieczeństwa Żywności (fot. Envatoelements)
Niemiecki startup The Cultivated B, będący spółką zależną Infamily Foods, jest pierwszą firmą ubiegającą się o sprzedaż mięsa hodowanego komórkowo w Europie. Ile czasu może minąć zanim uzyska na nią zgodę?

Start-up The Cultivated B, który dotąd specjalizował się w produkcji bioreaktorów do produkcji mięsa hodowanego komórkowo i pozycjonował jako dostawca technologii w tym zakresi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18. wrzesień 2023 15:15