25.12.2020 / 12:04
StoryEditor

Carrefour powalczy o klientów za pomocą technologii informatycznych. Stawia na aplikacje zakupowe i usługę click & collect

Supermarket Carrefour, Dekada Nysa (materiały prasowe)
W odróżnieniu od pierwszej fali pandemii, dziś na wolny termin dostaw żywności do domu nie trzeba już czekać wiele tygodni jak w czasie pierwszej. –„Usługa click & collect (zamów w internecie, odbierze w sklepie) rozładowuje ruch w sklepie internetowym, część klientów wybierają ją zamiast dostaw do domu” - mówi nam Michał Sacha, członek zarządu Carrefoura w wywiadzie dla businessinsider.com.pl. 

Jak podaje businessinsider.com.pl, pandemia mocno zwiększyła sprzedaż żywności przez internet. Jednym z największych graczy jest na nim znany z super- i hipermarketów Carref...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 16:17
StoryEditor
Carrefour oddaje klientom pieniądze za zakupy. Ile, komu i pod jakimi warunkami?
Sieć Carrefour walczy o lojalność klientów, organizując loterię pod hasłem ”Kasa wraca” (fot. materiały prasowe)

Carrefour ruszył z loterią pod hasłem "Kasa wraca", która pozwoli niektórym klientom odzyskać pieniądze wydane na zakupy. Akcja ma premiować lojalność wobec sieci, o którą zabiegają obecnie wszyscy gracze detaliczni.

Przez dwa tygodnie, począwszy od 8 września 2025 r., w sklepach Carrefour trwa loteria pod hasłem "Kasa wraca". Udział w niej jest dość prosty, na czym jak podkreśla Toma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2025 / 14:42
StoryEditor
Sokołów ma nową dyrektor ds. sprzedaży detalicznej. Katarzyna Marino to transfer z dużej sieci handlowej
Katarzyna Marino i Maciej Częścik

Wraz z początkiem września funkcję dyrektora ds. sprzedaży detalicznej w Sokołów objęła Katarzyna Marino – manager z wieloletnim stażem w obszarze handlu. Za główne cele stawia sobie rozwój sprzedaży zgodnie ze strategią Grupy Sokołów, ze skupieniem się na ostatecznym konsumencie oraz dalsze umacnianie marki Sokołów.

Katarzyna Marino - z Kauflandu do Sokołowa

Katarzyna Marino na początku swojej ścieżki zawodowej pracowała w firmie Atlanta 1x1 - polskim oddziale niemieckiej firmy, zajm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 12:10