21.10.2016 / 13:48
StoryEditor

Piotr i Paweł otworzył ultranowoczesny sklep w zabytkowej Hali Koszyki - galeria zdjęć

Sklep Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie (materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Sklep Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie (materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Sklep Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie (materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Supermarket Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie - 1
Sklep Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie (materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Supermarket Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie - 2
Sklep Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie (materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Supermarket Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie - 3
Sklep Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie (materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Sklep Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie (materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Sklep Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie (materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Sklep Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie (materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Sieć supermarketów Piotr i Paweł otworzyła 21 października przy ul. Koszykowej 63 w zabytkowej Hali Koszyki w Warszawie. Piotr i Paweł w Hali Koszyki to jedna z najnowocześniejszych formuł supermarketu w Polsce, dostosowana do zrewitalizowanego otoczenia, w którym powstał.

Sklep sieci Piotr i Paweł w Hali Koszyki to 138 sklep sieci na polskim rynku. Założenia  przyświecające odnowionej, przedwojennej Hali - niegdyś kultowemu targowi warszawiaków -...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 14:24
StoryEditor

Aleksandra Gawlas-Wilińska pokieruje marketingiem w Henkel Consumer Brands

Aleksandra Gawlas-Wilińska, dyrektor marketingu w Henkel Consumer Brands Polska
Wraz z początkiem września Aleksandra Gawlas-Wilińska objęła stanowisko dyrektor marketingu w dziale Henkel Consumer Brands w polskim oddziale firmy. To nowe stanowisko, które odpowiada będzie za marketing całego portfolio marek kosmetycznych i detergentów w HCB.

Aleksandra Gawlas-Wilińska związana jest z firmą Henkel od 2012 roku, w swoim doświadczeniu zawodowym łączy pracę w marketingu, digital marketingu, e-commerce oraz stacjonarnej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.09.2023 / 14:52
StoryEditor

DPD Polska uruchomiła w Zgierzu k. Łodzi nowy obiekt logistyczny. Jakie technologie i rozwiązania zastosowano?

<p>Nowy obiekt logistyczny DPD Polska w Zgierzu (fot. Konrad Kaszuba)</p>
fot. Konrad Kaszuba
<p>Nowy obiekt logistyczny DPD Polska w Zgierzu (fot. Konrad Kaszuba)</p>
fot. Konrad Kaszuba
<p>Nowy obiekt logistyczny DPD Polska w Zgierzu (fot. Konrad Kaszuba)</p>
fot. Konrad Kaszuba
<p>Nowy obiekt logistyczny DPD Polska w Zgierzu (fot. Konrad Kaszuba)</p>

Oddział DPD Polska w Zgierzu, linia sortownicza

fot. Konrad Kaszuba
<p>Nowy obiekt logistyczny DPD Polska w Zgierzu (fot. Konrad Kaszuba)</p>
<p>Nowy obiekt logistyczny DPD Polska w Zgierzu (fot. Konrad Kaszuba)</p>
<p>Nowy obiekt logistyczny DPD Polska w Zgierzu (fot. Konrad Kaszuba)</p>
<p>Nowy obiekt logistyczny DPD Polska w Zgierzu (fot. Konrad Kaszuba)</p>
Firma DPD Polska uruchomiła w Zgierzu nowy obiekt logistyczny, który pełni funkcję oddziału-sortowni. Zastosowano w nim najnowsze technologie w branży logistycznej, m.in. automatyczną linię sortującą. Będzie obsługiwał logistycznie przesyłki kurierskie w znacznej części województwa łódzkiego.

Nowy obiekt logistyczny DPD Polska ma ponad 5,6 tys. mkw. powierzchni magazynowej i 600 mkw. powierzchni biurowej. Zastosowano automatyczny sorter, którego wydajność to ok. 6 ty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25. wrzesień 2023 22:39