21.10.2016 / 13:48
StoryEditor

Piotr i Paweł otworzył ultranowoczesny sklep w zabytkowej Hali Koszyki - galeria zdjęć

Sklep Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie (materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Sklep Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie (materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Sklep Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie (materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Supermarket Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie - 1
Sklep Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie (materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Supermarket Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie - 2
Sklep Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie (materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Supermarket Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie - 3
Sklep Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie (materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Sklep Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie (materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Sklep Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie (materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Sklep Piotr i Paweł w Hali Koszyki w Warszawie (materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Sieć supermarketów Piotr i Paweł otworzyła 21 października przy ul. Koszykowej 63 w zabytkowej Hali Koszyki w Warszawie. Piotr i Paweł w Hali Koszyki to jedna z najnowocześniejszych formuł supermarketu w Polsce, dostosowana do zrewitalizowanego otoczenia, w którym powstał.

Sklep sieci Piotr i Paweł w Hali Koszyki to 138 sklep sieci na polskim rynku. Założenia  przyświecające odnowionej, przedwojennej Hali - niegdyś kultowemu targowi warszawiaków -...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2025 / 07:35
StoryEditor
Maxi Zoo z nową strategią cenową. Czy zagrozi dyskontom?
Sieć sklepów Maxi Zoo wprowadza nową strategię cenową. – Obniżamy ceny na dobre – zapewnia Wojciech Kamiński, szef Maxi Zoo Polska (fot. Shutterstock + Maxo Zoo)

Sieć sklepów Maxi Zoo wprowadza nową strategię cenową. – Obniżamy ceny na dobre zapewnia Wojciech Kamiński, szef Maxi Zoo Polska. Jak w praktyce ma być realizowana nowa polityka sieci handlowej?

W artykule przeczytasz:

  • Maxi Zoo z nową strategią cenową
  • Wojciech Kamiński: Obniżamy ceny na dobre w Maxi Zoo
  • Nowa strategia cenowa ma budować zaufanie klientów do sieci
  • Rynek produktów dla zwierząt rośnie o 10 procent
  • Dynamiczny rozwój Maxi Zoo na polskim rynku

Sieć sklepów Maxi Zoo wprowadza nową strategię cenową. – Obniżamy ceny na dobre zapewnia Wojciech Kamiński, szef Maxi Zoo Polska. Jak w praktyce ma być realizowana nowa polityka sieci handlowej?

Maxi Zoo z nową strategią cenową

Maxi Zoo, sieć sklepów z artykułami dla zwierząt, ogłosiła, że wprowadza nową filozofię zakupów pod hasłem „Obniżamy ceny na dobre”. Nowa polityka cenowa najpierw obejmie wybrane produkty, ale w akcję będą włączane kolejne grupy produktowe. Spółka podkreśla, że dyskontowe ceny na artykuły dla zwierząt mają obowiązywać zarówno w kanale tradycyjnym, jak i w e-commerce.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 09:52
StoryEditor
Znana sieć sklepów z nowym magazynem. Inwestycja otwiera drogę do ekspansji
Stokrotka otwiera nowy magazyn w Olsztynie. Inwestycja otwiera drogę do ekspansji (fot. Stokrotka Polska)

Sieć sklepów Stokrotka właśnie otworzyła nowy magazyn w Olsztynie. Ma on poprawić logistykę i zaopatrzenie sklepów w regionie. – Jest to impuls do jeszcze efektywniejszego wzrostu – mówi dyrektor logistyki Stokrotki.

W artykule przeczytasz:

  • Nowy magazyn Stokrotki w Olsztynie ma ponad 3800 mkw
  • Nowoczesne rozwiązania w magazynie Stokrotki w Olsztynie
  • Łukasz Barański: nowy magazyn to imp...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 04:02