13.11.2021 / 09:00
StoryEditor

Top 10 wiadomości tygodnia: Grupa Muszkieterów, Moya, Delikatesy Centrum, Pepco, DoorDash, Carrefour i Meta, PGZ Kupiec

Top 10 wiadomości tygodnia (wiadomoscihandlowe.pl)
Ten tydzień upłynął pod znakiem zapowiedzi nowych kierunków rozwoju w wielu segmentach handlu detalicznego – spożywczego i non food. W przypadku niektórych firm, tak jak Carrefour interesująca jest zapowiedź z Meta (nowa nazwa FB). Dużo się dzieje też w segmentach q-commerce i horeca. Zapraszam do przeglądu najciekawszych wydarzeń tygodnia. 

1. Sklepy Intermarche i Bricomarche pojawią się w każdym zakątku Polski - zapowiada szef Grupy Muszkieterów
- Cały czas planujemy rozwój Grupy Muszkieterów i otwieranie now...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 16:32
StoryEditor
Jakub Nowak i Grupa JNT biorą się za budowę globalnego dystrybutora i producenta alkoholi

Polska JNT Group zrealizowała strategiczne przejęcie w Hiszpanii, podpisując umowę nabycia jednej z najstarszych winnic produkujących cavę – Marques de Monistrol. Transakcja ta stanowi ważny etap w rozwoju firmy, otwierając jej dostęp do nowych rynków i zwiększając możliwości eksportowe. Czy ten ruch przybliży JNT do realizacji ambitnego celu obecności na 50 rynkach świata?

Jakub Nowak, prezes zarządu JNT Group, poinformował o podpisaniu w Madrycie umowy zakupu historycznej winnicy Marques de Monistrol, działającej w regionie Sant Sadurní d‘Anoia. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2025 / 15:32
StoryEditor
Lidl karmi się Biedronką, a jakimi formatami sklepów karmi się Biedronka?
Lidl vs Biedronka

Rynek handlu spożywczego w Polsce od lat zdominowany jest przez dwóch gigantów – Biedronkę i Lidla. Obie sieci toczą walkę nie tylko o niskie ceny, ale przede wszystkim o klientów, którzy coraz częściej zwracają uwagę na doświadczenie zakupowe. Jakie strategie rozwoju obiera dziś Biedronka i czy jej kierunek ekspansji może zaskoczyć konkurencję?

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Czy wrócą na rynek franczyzowe Biedronki?
  • Z jakich formatów Biedronka przejmuje klientów?
  • Nie tylko cena. Czego klient szuka dzisiaj w s...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 11:49