09.08.2016 / 15:23
StoryEditor

Lidl oferuje już ok. 20 produktów pod marką kuchnialidla.pl

Sklep sieci Lidl w Zamościu (materiały własne)
Sklep sieci Lidl w Zamościu (materiały własne)
Sklep sieci Lidl w Zamościu (materiały własne)
Lidl - produkty marki własnej kuchnialidla.pl - 1
Sklep sieci Lidl w Zamościu (materiały własne)
Lidl - produkty marki własnej kuchnialidla.pl - 2
Sklep sieci Lidl w Zamościu (materiały własne)
Lidl - produkty marki własnej kuchnialidla.pl - 3
Sklep sieci Lidl w Zamościu (materiały własne)
Sklep sieci Lidl w Zamościu (materiały własne)
Sklep sieci Lidl w Zamościu (materiały własne)
Sklep sieci Lidl w Zamościu (materiały własne)
Lidl inwestuje w rozwój marki kuchnialidla.pl, w sklepach sieci pojawiła się właśnie linia przypraw pod nowym logo. Obecnie w ofercie sieci jest ok. 20 produkt pod tą marką.

Kuchnialidla.pl to stosunkowo nowa marka, obecna w sklepach sieci Lidl od kilku miesięcy, która jest ściśle powiązana z innymi działaniami sieci w obszarze kulinarnym. – Nasza n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 10:05
StoryEditor
Biedronka tworzy Party Express. Dyskontowa sieć z nowym pomysłem na sprzedaż alkoholu [NASZ NEWS]
Party Express to usługa uruchomiona przez Biedronkę na platformie Glovo (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Party Express - tak nazywa się nowy q-commerce‘owy projekt Jeronimo Martins Polska, właściciela Biedronki. Usługa rozwijana wspólnie z Glovo podobna jest do Bieku, tyle że koncentruje się na asortymencie "imprezowym": alkoholu, innych napojach i przekąskach.

Party Express wystartował w największych polskich miastach. Zamówienia z tego wirtualnego sklepu Biedronki możliwe są przynajmniej w pięciu miastach, w których działa już ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.05.2024 / 09:00
StoryEditor
Janusz Ciepliński, Mago: Sztuczna inteligencja nie może zastąpić tej prawdziwej [WIDEO]
Michał Kokoszkiewicz (po lewej) i Janusz Ciepliński
Zdaniem prezesa firmy Mago, rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji powinny być mądrze wykorzystane, aby wspomóc rynek handlu. Zwraca uwagę, że firma chce edukować zarówno retailerów, ale sama też musi nieustannie mieć kontakt z rynkiem i poznawać nowe zwyczaje konsumentów. Zobacz rozmowę z Januszem Cieplińskim.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2024 20:01