01.11.2016 / 15:51
StoryEditor

Lidl wprowadza innowacyjne produkty pod marką własną

Sklep sieci Lidl w Poznaniu (materiały własne)
Sieć Lidl rozwija w polskich sklepach ofertę produktów marki własnej Pilos wykorzystując przy ich tworzeniu modę na tzw. foodpairing, czyli zestawianiu nietypowych połączeń smakowych.

Współczesna kuchnia daje szerokie możliwości w łączeniu smaków i składników, dzięki czemu możemy przyrządzać wiele ciekawych, kulinarnych kombinacji. Jednym z przejawów tego tre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 14:21
StoryEditor
Żabka tworzy nowe stanowisko ze względu na rosnące znaczenie obcokrajowców we franczyzie sieci
funkcję konsultanta ds. wsparcia obcokrajowców w sieci Żabka objął Artem Pisariev

Sieć sklepów Żabka rozwija się dynamicznie – obecnie działa już blisko 11 800 placówek franczyzowych w całej Polsce. Wśród ponad 10 tys. franczyzobiorców rośnie liczba przedsiębiorców pochodzących z zagranicy – jest ich już prawie tysiąc. Najwięcej stanowią obywatele Ukrainy, ale swoje sklepy Żabka prowadzą także przedsiębiorcy z Białorusi, Bułgarii, Kazachstanu, Uzbekistanu czy Rumunii. Aby ułatwić im rozwój biznesu w Polsce, Żabka powołała nowe stanowisko – Konsultant ds. Wsparcia Obcokrajowców.

Franczyza Żabki coraz bardziej międzynarodowa

Od września br. funkcję konsultanta ds. wsparcia obcokrajowców w sieci Żabka objął Artem Pisariev – franczyzobiorca i ambasador ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 13:01
StoryEditor
Akcyzowy rollercoaster. Branża winiarska zaskoczona i oburzona planami rządu
Branża winiarska przestrzega, że wyższa akcyza na wino spowoduje rozwój szarej strefy, osłabi konkurencyjność polskich producentów, a także spowoduje, że konsumenci zwrócą się w kierunku tańszych napojów alkoholowych np. piwa (fot. Shutterstock)

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt ustawy o drastycznej podwyżce akcyzy na alkohol. Branża winiarska, zaskoczona skalą zmian, alarmuje: wzrost podatku nie tylko zniweczy rozwój polskich winnic, ale także napędzi szarą strefę i osłabi krajowych producentów na tle europejskiej konkurencji.

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt ustawy o podwyżce akcyzy na alkohole o 15 proc. w 2026 r. i o kolejne 10 proc. w 2027 r. (10 września 2025 r. został on przek...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 06:08