07.12.2017 / 15:51
StoryEditor

Spór o markę O! Polska Grupa Supermarketów: Nasz znak jest inny od znaku PKN Orlen

Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów (materiały własne/PGS)
Polska Grupa Supermarketów twierdzi, iż jej marki własne O! Dobre Pewne Twoje i O! Dobre Polskie Twoje są brandami "o zupełnie odmiennej charakterystyce, nazwie, wizualizacji i kolorystyce" od znaku towarowego O!, z której korzysta PKN Orlen.

PGS (sieci Top Market, Delica, Minuta8) odniósł się do naszej publikacji z 30 listopada. Napisaliśmy wówczas, że prawnicy PGS i Orlenu badają temat potencjalnego konfliktu o ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.01.2025 / 13:06
StoryEditor
Czy masło będzie jeszcze droższe? Ekspert mówi o wpływie pryszczycy na rynek mleka i nabiału i masła
Czy masło będzie jeszcze droższe? Ekspert mówi o wpływie pryszczycy na rynek mleka i nabiału i masła (fot. Elzbieta Krzysztof/Shutterstock)

10 stycznia niemieckie służby weterynaryjne wykryły ognisko pryszczycy. W mediach pojawiły się informacje w związku z tym o m.in. utylizacji mleka przez hodowców z zagrożonego obszaru. Michał Bieńkowski, starszy analityk sektora Food & Agri BNP Paribas opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl o tym, jak ta interwencja wpłynie na rynek mleka i czy masło może jeszcze podrożeć.

Z powodu wykrycia pryszczycy w Niemczech, która pojawiła się tam pierwszy raz od 37 lat, lokalne władze podjęły szeroko zakrojone działania mające ograniczyć rozprzestrzenianie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 11:31
StoryEditor
TOP 5 trendów, które będą rządzić handlem detalicznym w 2025 r.
Handel stoi przed wieloma wyzwaniami w 2025 r. Jednym z nich jest zrównoważony rozwój (fot. Sebastian Rennack)

Rok 2025 dla rynku spożywczego będzie okresem intensywnych zmian. Z jednej strony, zmieniające się nawyki zakupowe konsumentów oraz rozwój nowych technologii stanowią wyzwania, z drugiej – stwarzają także szanse. Co zatem czeka branżę detalicznej sprzedaży żywności? Według Checkpoint Systems Polska wyzwań jest co najmniej kilka.

Wyzwania związane z rosnącą konkurencją, zrównoważonym rozwojem oraz zmieniającymi się oczekiwaniami konsumentów wymuszają na firmach wdrożenie nowych strategii i technologii. O...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. luty 2025 16:33