30.06.2017 / 10:24
StoryEditor

Udział produktów marki własnej w rynku polskim po raz pierwszy przekroczył 30%!

Stoisko nabiałowe w Lidlu w Łodzi, ul. Tymienieckiego (fot. Konrad Kaszuba)
Aż w 9 krajach europejskich udziały produktów marki własnej w rynku osiągnęły rekordowo wysokie poziomy – informuje stowarzyszenie producentów marki własnej Private Label Manufacturers‘ Associacion (PLMA). W Polsce udziały te wzrosły w ubiegłym roku o 1,4 pp. do poziomu ponad 30 proc.

Jak wynika z najnowszych danych Nielsena, w 9 krajach europejskich udziały produktów private label w rynku pobiły historyczne rekordy. W 15 na 20 zbadanych dla PLMA rynków udz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 08:28
StoryEditor
Biedronka chwali się ekologią opakowań marek własnych. Ile ton plastiku z odzysku wykorzystuje?
Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Tylko w 2024 roku Biedronka wykorzystała 6 tys. ton recyklatu do produkcji opakowań swoich marek własnych. Zapowiada również, że będzie dodawała w opakowaniach co najmniej 25 proc. wagowo surowców pochodzenia wtórnego z recyklingu pokonsumenckiego.

Za przykład odpowiedzialnego podejścia do opakowań sieć podaje butelki jogurtów pitnych Fruvita, w których wykorzystano znaczącą ilość recyklatu. W skali roku to 216 ton plastik...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 22:00
StoryEditor
Jysk na wyciągnięcie ręki! Każdy Polak będzie miał sklep tej sieci 30 minut od domu. Co Duńczycy planują w Polsce? [WYWIAD]
Marta Jabłonowska, Head of Retail w Jysk Polska (fot. Bartosz Makowski/wiadomoscihandlowe.pl)

Marta Jabłonowska, Head of Retail w sieci Jysk Polska w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl pokazuje ambicje i strategiczne kierunki rozwoju duńskiej sieci z wyposażeniem dla domu i ogrodu.

Z wywiadu z Martą Jabłonowską, Head of Retail w sieci Jysk Polska dowiesz się, m.in.:

  • Jak wyglądają plany rozwoju i ambicje sieci Jysk w Polsce?
  • Na jakim etapie jest ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 21:59