12.03.2025 / 15:38
StoryEditor

Wojciech Grohn, członek zarządu Lidl Polska, gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2025

Wojciech Grohn, członek zarządu ds. zakupów w Lidl Polska (fot. mat. prasowe)

Wojciech Grohn, członek zarządu ds. zakupów w Lidl Polska weźmie udział w kongresie Retail Trends 2025. Menedżer wystąpi na scenie Consumer Trends w fireside chacie pt. "Lekcja tworzenia wartości".

Wojciech Grohn swoje pierwsze kroki w karierze stawiał w bankowości Vereins und Westbank AG. Jest związany z Grupą Schwarz od 2003 roku. Przez 10 lat rozwijał swoje doświadczenie w obszarze zakupów Food i Non Food w Lidl Polska, a od 2014 roku w Lidl Litwa jako członek zarządu. Aktywnie wspierał rozwój i ekspansję spółki na nowym rynku, gdzie w 2016 roku otwarto pierwsze sklepy sieci.

Jesienią 2021 r. menedżer powrócił do Polski, obejmując stanowisko członka zarządu ds. zakupów w Lidl Polska.

Podczas kongresu Retail Trends 2025 Wojciech Grohn weźmie udział w fireside chacie "Lekcja tworzenia wartości", w trakcie którego opowie m.in. o roli cen i promocji w handlu detalicznym w 2025 r., a także o kluczowych czynnikach, jakie będą kształtowały zachowania i potrzeby konsumentów.

Podczas Retail Trends 2025 na scenie pojawi się także prezes Lidl Polska Włodzimierz Wlaźlak. Szef polskiego oddziału sieci weźmie udział w debacie otwierającej kongres pt. "Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenariusze i wyzwania".

Do kongresu Retail Trends 2025 pozostały już tylko niespełna trzy tygodnie. Wciąż możliwa jest jeszcze rejestracja na to wyjątkowe wydarzenie. Kliknij i zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG.

Aby poznać pełną agendę kongresu, kliknij tutaj.

Więcej informacji o kongresie Retail Trends 2025: www.retailtrends.pl.

wiadomoscihandlowe.pl
10.12.2025 / 11:23
StoryEditor
Dino Polska blisko pierwszej dziesiątki największych firm na giełdzie
Sklep sieci Dino pod Lublinem

Spółka Dino Polska znajduje się na 12. miejscu pod względem kapitalizacji w zestawieniu firm notowanych na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. To najwyższa pozycja w sektorze handlu detalicznego. Niżej notowani są tacy gracze, jak Allegro, Żabka czy Pepco.

Kapitalizacja spółki Dino Polska to 38,45 mld zł. Ostatnie notowania przyniosły stratę w wysokości -0,71 proc., a w ciągu12 miesięcy wartość firmy spadła o -3,2 proc. Tym niem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2025 / 13:17
StoryEditor
Giganci polskiego handlu walczą o klientów. Żabka i Dino lepsze od Lidla, a Biedronka w tarapatach
Biedronka jako jedyna z wielkiej czwórki zanotowała spadek liczby unikalnych klientów rok do roku (fot. za YouTube)

Najnowszy raport Proxi Retail Insights za listopad 2025 r. ujawnia dynamiczną sytuację na polskim rynku FMCG. Choć wszystkie cztery wiodące sieci handlowe, czyli Biedronka, Dino, Lidl i Żabka notują wzrosty liczby wizyt w sklepach, to jedna z nich jest na tym tle wyraźnie lepsza od konkurencji. Tylko jedna z nich zanotowała też spadek liczby unikalnych klientów rok do roku.

Po silnym wzroście ruchu w sklepach należących do sieci Biedronka, Dino, Lidl i Żabka zanotowanym w październiku, listopad przyniósł jego spadek - wynika z raportu Proxi Retail ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2025 05:47