20.11.2019 / 10:03
StoryEditor

87 proc. pracowników chciałoby mieć dostęp do taniej stołówki w siedzibie firmy

(fot. pixabay.com)
Piramida potrzeb nie kłamie. Według badań Pracuj.pl kwestie związane z jedzeniem stanowią dla wielu Polaków jeden z kluczowych aspektów… pracy. Badani wymieniają dostęp do taniej stołówki wśród najważniejszych benefitów. Co więcej, ponad połowa z nich oczekuje obowiązkowych przerw na obiad i dofinansowań do posiłków od pracodawców. Style jedzenia mogą mieć realne znaczenie dla firm – większość Polaków podkreśla, że wspólne posiłki pozytywnie wpływają na integrację zespołu.

To znana historia w większości miejsc pracy w Polsce. Po intensywnym poranku i zrealizowaniu najpilniejszych zadań, jednym z najczęściej padających pytań jest: „Co dzisiaj jemy?...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 12:19
StoryEditor
UE akceptuje umowę z Mercosur. Polski drób i zboża pod presją
Flagi krajów Mercosur (fot. Shutterstock)

Decyzja Komisji Europejskiej o przyjęciu umowy handlowej z krajami Mercosur wywołała falę krytyki wśród polskich producentów drobiu. Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza ocenia, że nowe regulacje mogą poważnie zachwiać równowagą na unijnym rynku rolno-spożywczym. Organizacja ostrzega, że skutki tego porozumienia odczują nie tylko hodowcy, ale także plantatorzy zbóż. Jakie są najważniejsze zagrożenia wskazywane przez branżę?

Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza przyjęła decyzję Komisji Europejskiej "z najwyższym rozczarowaniem" – tłumaczą przedstawiciele KRD-IG. Do tego podkreślają oni, że un...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2025 / 13:07
StoryEditor
Powstaje potężny sojusz retail media. Obejmie aż 8 dużych sieci handlowych
Grupa Muszkieterów i Valiuz łączą siły w retail media. Sojusz obejmie aż 8 dużych sieci handlowych (fot. Valiuz + Grupa Muszkieterów)

Valiuz oraz Grupa Muszkieterów tworzą wspólny sojusz, który ma oferować usługi z zakresu retail media. Obejmie on aż osiem dużych i znanych sieci handlowych, także w Polsce. Kiedy fuzja wchodzi w życie?

W artykule przeczytasz:

  • Grupa Muszkieterów i Valiuz łączą siły w retail media
  • Valiuz z retail media w ośmiu sieciach handlowych w sześciu krajach
  • Sojusz retail medi...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 09:12