15.08.2020 / 10:58
StoryEditor

Adam Pieńkowski, McDonald’s Polska: Przez pandemię liczba wizyt spadła o 75 procent

Adam Pieńkowski, prezes McDonald’s Polska (McDonald’s Polska)
- Cała gastronomia, szczególnie w pierwszej fazie tego szoku, dostała potężnego łupnia. W pierwszych miesiącach liczba wizyt w McDonald‘s spadła o 75 procent. To stało się z dnia na dzień – powiedział w rozmowie z portalem businessinsider.com.pl Adam Pieńkowski, prezes polskiego oddziału McDonald’s. Sieć restauracji, chce też całkowicie pozbyć się plastikowych zabawek.

Pieńkowski dodał, że firma skorzystała z tarczy antykryzysowej i wsparła swoich franczyzobiorców specjalnym programem, dzięki temu mogła utrzymać miejsca pracy.

Prezes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2025 / 12:37
StoryEditor
Od strategii do półki – jak model CMF360° pomaga detalistom i producentom mówić jednym językiem
Półka sklepowa (fot. Shutterstock)

Widziałem to setki razy. Spotkanie w sali konferencyjnej, po jednej stronie detalista, po drugiej – producent. Uprzejmości, kawa, a po pięciu minutach… pierwsze zgrzyty. Każdy ma swoje dane, swoje racje, swoje cele. Producent mówi o wzroście udziałów rynkowych, detalista o niskiej rotacji i marży. Jedni patrzą w Excel, drudzy w raport z kasy fiskalnej. I wtedy słychać to zdanie, które przez lata słyszałem od obu stron: „Mówimy o tej samej kategorii, ale jakby o dwóch różnych światach.”

Główne bóle po obu stronach półki

Współpracując z ponad 500 firmami – zarówno producentami, jak i sieciami detalicznymi – zobaczyłem, że ich wyzwania są często podobne, ty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2025 / 09:50
StoryEditor
Labubu od teraz na wyciągnięcie ręki. Pierwszy taki sklep w Europie
Maskotka Labubu (fot. Shutterstock)

Firma Pop Mart, właściciel marki Labubu uruchomił swój pierwszy sklep w Europie. Wystartował w popularnym domu towarowym w Amsterdamie.

To placówka typu pop-up, która będzie funkcjonowała tylko przez określony czas, czyli do 31 stycznia.

Azjatycka atmosfera

Portal retaildetail.eu podkreśla, że ten sam skl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2025 07:03