21.06.2025 / 12:06
StoryEditor

Grycan modernizuje sieć lodziarnio-kawiarni. Po co to całe zamieszanie?

Nowy koncept lodziarnio-kawiarnia Grycan  ma zachęcać klientów do tego, żeby spędzali w nich więcej czasu i co za tym idzie, wydawali w nich więcej pieniędzy (fot. materiały prasowe)

Właściciel lodziarnio-kawiarni Grycan kontynuuje je proces modernizacji sieci. Rewitalizację przeszło już kilkadziesiąt lokali. Małgorzata Grycan, współwłaścicielka sieci wyjaśnia, czemu ma ona służyć.

Lodziarnio-kawiarnie Grycan w centrum handlowym Forum w Gdańsku i w galerii Poznania w Poznaniu – to dwa kolejne lokale tej sieci, które ostatnio przeszły proces mode...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.11.2025 / 21:16
StoryEditor
Żabki będą odwiedzać lotne brygady. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
Sieć sklepów Żabka inwestuje w profesjonalizację zaplecza technicznego i rozpoczyna współpracę z SPIE Building Solutions

Sieć sklepów Żabka inwestuje w profesjonalizację zaplecza technicznego i rozpoczyna współpracę z SPIE Building Solutions. Dzięki temu ponad 3000 sklepów w województwach mazowieckim, łódzkim i świętokrzyskim zyska stałe, wyspecjalizowane wsparcie serwisowe, które ma zapewnić nieprzerwane działanie sklepów i jeszcze wyższy komfort dla franczyzobiorców oraz klientów.

Ochrona techniczno-serwisowa dla Żabek

Spółka Grupy SPIE specjalizująca się w technicznej obsłudze nieruchomości, zarządzaniu infrastrukturą i wsparciu serwisowym obiektów kom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 12:46
StoryEditor
Dariusz Frużyński, Sportano: W 2026 r. zaczniemy zarabiać. Chcemy być największym sportowym multibrandem w regionie [WYWIAD]
Dariusz Frużyński, Sportano (fot. Sportano)

Choć Sportano nadal notuje stratę, Dariusz Frużyński, dyrektor handlowy i członek zarządu firmy deklaruje, że już w tym roku firma będzie miała dodatni wynik EBITDA, a w kolejnym stanie się rentowna na poziomie netto. Sklep mocno zainwestował w rozwój oferty, logistykę i technologię, w czym pomogły pieniądze od funduszu Rafała Brzoski i Mariana Owerki.

W grudniu Sportano będzie obchodzić czwarte urodziny. Jesteście w tym miejscu, w którym zakładaliście na początku?

Nasze ambicje były zdecydowanie większe, bo od początk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 02:57