02.08.2019 / 10:44
StoryEditor

Jakie informacje powinien umieścić w menu restaurator, a zwykle tego nie robi

(Pixabay.com)
Według wskazań Izby Handlu każdy przedsiębiorca prowadząc jakąkolwiek placówkę gastronomiczną powinieneś pamiętać o szeregu obowiązków, takich jak podawanie składu potraw, dokładnych nazw i informowaniu klientów, co tak naprawdę jedzą. Jednak większość restauratorów ma z tym problem. Inspekcja Handlowa może nałożyć na nich kary.

W każdym lokalu gastronomicznym w miejscu bezpośrednio dostępnym dla konsumentów (nie tylko dopiero „na życzenie” klienta) powinien znajdować się pełen skład serwowanych potraw....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 08:29
StoryEditor
Action zapowiada duże inwestycje w Polsce. Wiemy, co planuje! Sieć dyskontów chce przyspieszyć także z rozwojem w regionie

Pod koniec tego roku Action planuje otworzyć nowe centrum dystrybucyjne w Dunikowo Business Park w Szczecinie. Za chwilę wystartują pierwsze placówki w Rumunii, a w przyszłym roku planowana jest ekspansja na Bałkany. Już działa za to nowoczesne centrum dystrybucyjne sieci w Hiszpanii.

- Od czasu kiedy weszliśmy do Polski klienci bardzo polubili nasz format. Będziemy nadal rozwijać się w Polsce zarówno jeżeli chodzi o liczbę sklepów, jak też centra dystrybu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.06.2025 / 12:51
StoryEditor
Delio nie chce powtórzyć błędów, które pogrążyły innych. Krzysztof Grądziel, Head of Categories zdradza kulisy rozwoju e-grocery w Grupie Żabka [WYWIAD]
(fot. materiały prasowe)

Supermarket online Delio w ostatnim czasie podwoił swój asortyment i wyraźnie celuje w redefinicję zakupów spożywczych przez internet. O kulisach dynamicznego rozwoju, planowanej ekspansji i trendach, które kształtują rynek e-grocery w Polsce, opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Grądziel, Head of Categories.

Niedawno znacząco rozszerzył się asortyment Delio. Jakie są kolejne kroki w strategii rozwoju? 

Rzeczywiście, niemal podwoiliśmy nasz asortyment – z 6 tys. do ponad 10 tys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 22:18