29.05.2021 / 17:57
StoryEditor

Lokale gastronomiczne ponownie otwarte. Pora na odrabianie strat przez branżę

Gastronomia wreszcie odetchnie po lockdownie, który trwał od końcówki października 2020 r. (Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Od piątku 28 maja restauracje i inne placówki gastronomiczne ponownie mogą obsługiwać klientów już nie tylko w ogródkach, ale także wewnątrz lokali. To dlatego, że weszły w życie ostatnie spośród zaplanowanych regulacji "odmrażających" stopniowo polską gospodarkę. Rząd w najbliższych dniach ma zdecydować, jak będzie wyglądał dalszy harmonogram luzowania obostrzeń w różnych aspektach życia społeczno-gospodarczego.

Od piątku wewnątrz lokali gastronomicznych ponownie mogą się gromadzić klienci, ale warunkiem jest zmieszczenie się pod limitem 50 proc. obłożenia miejsc. Jednocześnie konieczn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2024 / 15:31
StoryEditor
InPost został liderem nie tylko w dostawach do maszyn paczkowych, ale też kurierskich door-to-door [BADANIE]
InPost najlepiej rozpoznawalną firmą kurierską (mat. prasowe)

Jak pokazuje najnowszy raport Gemius 2024, 81 proc. konsumentów przy zakupach w sieci preferuje dostawę do automatów paczkowych, przy czym 88 proc. wskazuje na paczkomaty InPost. W tym roku operator był też najczęściej wskazywany jako preferowana firma dostarzająca przesyłki kurierem door-to-door.

Konsumenci preferują paczkomaty także w przypadku zwrotów – 36 proc. wskazań – przy czym najczęściej wybierają InPost – 82 proc. odpowiedzi. Firma w tym roku po raz p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2024 / 16:50
StoryEditor
Żabka to sieć na lato. Piki sprzedażowe w innych okresach niż u większości rynku
Sklep sezonowy sieci Żabka (Żabka Polska)

Kwartalne wyniki sprzedaży do klientów końcowych Żabki mówią jasno, że sieć najwyższą sprzedaż notuje w trzecim kwartale, czyli w najcieplejszych miesiącach w roku. To efekt wzrostu popytu na napoje i przekąski.

Trzeci kwartał w ostatnich trzech latach odpowiadał w Żabce za 28 proc. całorocznej sprzedaży. Drugi i trzeci kwartał odpowiadał za 26 proc., a pierwszy kwartał to 20-21 proc. s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2024 05:55