29.05.2021 / 17:57
StoryEditor

Lokale gastronomiczne ponownie otwarte. Pora na odrabianie strat przez branżę

Gastronomia wreszcie odetchnie po lockdownie, który trwał od końcówki października 2020 r. (Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Od piątku 28 maja restauracje i inne placówki gastronomiczne ponownie mogą obsługiwać klientów już nie tylko w ogródkach, ale także wewnątrz lokali. To dlatego, że weszły w życie ostatnie spośród zaplanowanych regulacji "odmrażających" stopniowo polską gospodarkę. Rząd w najbliższych dniach ma zdecydować, jak będzie wyglądał dalszy harmonogram luzowania obostrzeń w różnych aspektach życia społeczno-gospodarczego.

Od piątku wewnątrz lokali gastronomicznych ponownie mogą się gromadzić klienci, ale warunkiem jest zmieszczenie się pod limitem 50 proc. obłożenia miejsc. Jednocześnie konieczn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2025 / 16:35
StoryEditor
La Cocos - ten hipermarket dyskontowy nie daje się liderom rynku
Hipermarket dyskontowy La Cocoș (fot. Sebastian Rennack)
Hipermarket dyskontowy La Cocoș (fot. Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Hipermarket dyskontowy La Cocoș (fot. Sebastian Rennack)
Witryna sklepu La Cocoș w Ploeszti z charakterystycznym czerwonym logo sieci i maskotką w postaci wozu z kogutem. Rumuńskie flagi podkreślają silną tożsamość narodową na rynku spożywczym zdominowanym przez graczy międzynarodowych.fot. Sebastian Rennack
Hipermarket dyskontowy La Cocoș (fot. Sebastian Rennack)
„Supermarketul ce ține cu casa” („Supermarket, który stoi przy twoim gospodarstwie domowym”). Wnętrze bez zbędnych dodatków – nawet w przypadku kategorii o dużym znaczeniu, takich jak alkohol – ma odzwierciedlać, że oszczędności kosztów są przekazywane klientowi.fot. Sebastian Rennack
Hipermarket dyskontowy La Cocoș (fot. Sebastian Rennack)
Samoobsługowa sekcja świeżych produktów z niskimi chłodziarkami zapewnia dobry przegląd asortymentu. Reklamy ścienne podkreślają krajowe markifot. Sebastian Rennack
Hipermarket dyskontowy La Cocoș (fot. Sebastian Rennack)
Hipermarket dyskontowy La Cocoș (fot. Sebastian Rennack)
Hipermarket dyskontowy La Cocoș (fot. Sebastian Rennack)
Hipermarket dyskontowy La Cocoș (fot. Sebastian Rennack)

La Cocoș to hipermarket dyskontowy w unikalnej koncepcji, dzięki czemu jest najszybciej rozwijającą się siecią w Rumunii. W przeciwieństwie do tradycyjnych formatów, La Cocoș łączy merchandising oparty na dużych wolumenach jednostkowych z industrialnym, pozbawionym zbędnych dodatków układem sklepu, który zwiększa wydajność operacyjną i pozwala oferować konkurencyjne ceny.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 22:53
StoryEditor
Żabka wie, jak z parzenia w sklepie kawy zrobić niezłe wydarzenie i sprzedać więcej. Nowy przedmiot pożądania, z którym chodzić będzie pół Polski

Sieć sklepów Żabka wprowadza limitowaną edycję kubków na kawę – Good Vibes Edition. Nowa, kolorowa seria pojawi się we wszystkich sklepach Żabka już od 2 lipca 2025 r. i ma na celu wzmocnienie sprzedaży kaw w wakacyjnym okresie. Kubki, zaprojektowane z humorem i pozytywnymi hasłami, mają budzić uśmiech i letni nastrój.

Jaką kawę oferuje Żabka?

Kawa oferowana w ekspresach, w sklepach Żabka to 100% Arabica, wypalanej we włoskiej palarni Julius Meinl – jednej z najstarszych w Europie. Kawa do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. lipiec 2025 20:42