27.04.2020 / 14:15
StoryEditor

Makro Polska nawiązuje współpracę z platformą Groupon, by wspierać sektor HoReCa

Hala Makro Cash&Carry przy Al. Jerozolimskich w Warszawie (fot. PJ)
Makro Polska rozszerza działania wspierające sektor HoReCa oraz klientów tradycyjnego handlu. Siedem oddziałów krajowych z grupy Metro, w tym Makro Polska, nawiązało współpracę z portalem Groupon, dzięki czemu klienci gastronomiczni mogą na korzystnych warunkach promować własne biznesy na tej platformie.

Niedawno sieć hurtowni Makro Polska stworzyła stronę internetową, na której właściciele małych sklepów mogą zgłosić oferowaną przez siebie usługę zakupów na telefon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2025 / 20:02
StoryEditor
Ta firma rozbiła bank! Wiemy kto obsłuży 15 000 sklepów należących do Grupy Specjał

Polski System Kaucyjny S.A. oraz Grupa Kapitałowa Specjał ogłosiły strategiczną współpracę w zakresie wdrożenia systemu kaucyjnego w Polsce. W ramach porozumienia PSK będzie strategicznym operatorem dla sieci handlowej Specjał w zakresie wszystkich trzech frakcji objętych systemem – szkła, plastiku i aluminium.

Grupa Specjał włącza się w budowę systemu kaucyjnego

Partnerstwo obejmuje włączenie blisko 15 tysięcy sklepów działających w ramach Grupy Kapitałowej Specjał w ogólnopolsk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2025 / 20:20
StoryEditor
Właściciel Biedronki buduje produkcyjnego giganta. Jerónimo Martins inwestuje w kluczowy surowiec
Biedronka w Warszawie

Spółka z Grupy Jerónimo Martins - właściciela sieci Biedronki - inwestuje 13,5 mln euro w norweskiego producenta dorsza, firmę Norcod, obejmując 18,06% akcji. Transakcja (podwyższenie kapitału 157 mln NOK) ma przyspieszyć produkcję dorsza w akwakulturze i otworzyć kanały dystrybucji przez sieć Biedronka.

Grupa Jerónimo Martins, właściciel sieci Biedronka, wchodzi do akcjonariatu norweskiej firmy Norcod, producenta dorsza w akwakulturze, to produkt kluczowy nie tylko dla Po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. listopad 2025 19:27