25.03.2021 / 13:35
StoryEditor

Przedświąteczne wsparcie Makro dla gastronomii

Sukces organizowanej w ubiegłym roku, świetnie przyjętej przez restauratorów i klientów kampanii „Zamów na świąteczny stół” sprawił, że jej kontynuacja stała się oczywista (Makro)
Makro Polska już od ponad roku konsekwentnie wspiera restauratorów w ich walce o przetrwanie w pandemii Covid-19. W okresie poprzedzającym Wielkanoc promuje zamawianie przysmaków z restauracji z dostawą prosto na świąteczny stół.

 Zbliżająca się Wielkanoc to kolejny, trzeci już okres świąt, który spędzimy w warunkach daleko idących obostrzeń, w tym lockdownu sektora gastronomii. Makro Polska już od wiosny 2020 r. proponuje lokalom różne formy wsparcia i promocji, pomagając w ten sposób w utrzymaniu się na rynku. Ruszyła kolejna, wielkanocna odsłona tej akcji.
 
Sukces organizowanej w ubiegłym roku, świetnie przyjętej przez restauratorów i klientów kampanii „Zamów na świąteczny stół” sprawił, że jej kontynuacja stała się oczywista. Na stronie www.makro.pl/zamawiaj-z-dostawa oraz www.polskieskarby.pl dostępne są już adresy ponad 500 lokali, specjalizujących się w ofercie kuchni polskiej, które przygotowały specjalne wielkanocne menu. Co trzeba zrobić? To proste: wejść na stronę, zapoznać się z ofertą, złożyć zamówienie i odebrać tuż przed świętami, pomagając w ten sposób ulubionej restauracji oraz wzbogacając kulinarnie świąteczne spotkanie przy stole.
 
Ci spośród klientów Makro, którzy wolą bezpośrednie zakupy, mogą zaopatrzyć się w przysmaki od lokalnych szefów kuchni w wybranych halach. Podobnie, jak przed Bożym Narodzeniem sieć zaprosiła restauratorów do prezentacji i sprzedaży ich oferty. Stoiska restauracji znajdą się za strefą kas w halach Makro.

23.04.2024 / 14:26
StoryEditor
Żabka chce stać się największą siecią kwiaciarni w Polsce [NASZ NEWS]
Sieć Żabka rozpoczyna duży pilotaż wyodrębnionego działu z kwiatami, które mają trafić do stałej oferty sklepów. Dotychczas były dostępne w ofercie sezonowej, przy okazji takich wydarzeń, jak Dzień Kobiet. Czy powstanie największa w Polsce sieć kwiaciarni? Sytuacja na rynku wydaje się sprzyjać planom detalisty.

Dotychczas sieć Żabka wprowadzała kwiaty cięte wyłącznie do oferty sezonowej typu in-out, przy okazji takich wydarzeń, jak Dzień Kobiet czy Dzień Matki. Z reguły kwiaty były d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 18:22
StoryEditor
28 kwietnia sklepy będą otwarte. To trzecia w tym roku niedziela handlowa
28 kwietnia wypada niedziela handlowa (fot. Canva)
W tym roku siedem niedziel jest niedzielami handlowymi. W pozostałe z nich mogą być otwarte tylko sklepy nieobjęte zakazem handlu. Trzecia z niedziel handlowych wypada już 28 kwietnia.

Zgodnie z prawem, zakaz handlu w niedziele nie obowiązuje w ostatnią niedzielę przypadającą w styczniu, kwietniu, czerwcu i sierpniu. Oznacza to, że w 2024 r. wszystkie sklepy m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. maj 2024 12:47