30.05.2023 / 17:58
StoryEditor

Pyszne.pl rozpoczyna dostawy w czterech kolejnych miastach. Chce zatrudnić 100 nowych kurierów

Pyszne.pl rozszerzyło zasięg o kolejne miasta (Pyszne.pl)
Pyszne.pl. platforma do zamawiania jedzenia należąca do grupy Just Eat Takeaway.com rozszerza swój zasięg działania w Polsce o cztery miasta. Usługa logistyczna dostępna jest w Zabrzu, Koszalinie, Stargardzie i Wałbrzychu.

Przewoźnik i operator aplikacji online chce pozyskać do współpracy lokale z tych miast i zatrudnić około 100 kurierów. Firma planuje na początek zatrudnić w każdej z lokalizac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2024 / 13:16
StoryEditor
Netto pokazało sklep w nowym koncepcie oraz zapowiada ekspansję w Polsce i dwóch innych krajach
Sklep zaprojektowano w nowoczesnym, skandynawskim stylu - we wnętrzach dominuje ciemna kolorystyka i naturalne drewno Fot. mat.pras. Netto

Netto zaprezentowało market w zmodernizowanym koncepcie, który posłuży jako wzorzec przy procesie modernizacji pozostałych placówek sklepowych duńskiej sieci. Zapowiedziano duże inwestycje w Niemczech, Danii, a także w Polsce, gdzie w najbliższych latach znacząco zwiększy się liczba marketów pod szyldem Netto.

Wzorcowy market w Oranienburgu (wschodnioniemiecka Brandenburgia), zaaranżowany wg założeń najnowszego konceptu Netto, ma być miejscem "inspirujących i przyjemnych zakupów" oraz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.10.2024 / 11:14
StoryEditor
Młodsi do Żabki, starsi do Biedronki, czyli jak wiek przekłada się na sklepy, do których chodzą konsumenci
Sklep sieci Biedronka (Shutterstock)

Żabka to sklep dla najmłodszych konsumentów, Dino dla emerytów – wynika z analizy firmy OC&C, która znalazła się w prospekcie emisyjnym Grupy Żabka. Giełdowy debiutant to także sklep dla klienteli wielkomiejskiej.

Dane pokazują, że za 19 proc. klientów Żabki odpowiadają osoby w wieku 18-24 lata. Największy odsetek to ci w wieku 25-34 lata, którzy odpowiadają za 36 proc. ogółu klientów w s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:58