21.08.2024 / 17:43
StoryEditor

Sfinks wraca do domu! Polska sieć Sphinx otworzy restauracje w Egipcie i Arabii Saudyjskiej. Prezes Sylwester Cacek: To projekt o dużym potencjale

Restauracje Sphinx ruszą w Egipcie. Po prawej: Wielki Sfinks w Gizie (fot. mat. prasowe/Shutterstock)

Sfinks Polska poinformował o zawarciu umowy o współpracy dotyczącej rozwoju sieci restauracji Sphinx w Egipcie i Arabii Saudyjskiej. Spółka z Polski zawarła z firmą GRG for Development and Projects Management Egyptian Shareholding Company z siedzibą w Kairze 10-letnią umowę masterfranczyzy na wyłączność na terytorium obu wspomnianych krajów.

"Umowa przewiduje dwa etapy współpracy - w pierwszym restauracje będą prowadzone przez GRG, a uruchomienie każdej z nich zostanie poprzedzone zawarciem umowy franczyzy pomi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 09:25
StoryEditor
Polski e-konsument jest coraz bardziej ostrożny i wymagający. Wnioski z nowego raportu
(fot. Shutterstock)

Polscy internauci wykazują rosnącą świadomość ekologiczną i społeczną w handlu online - wynika z raportu "Odpowiedzialny e-commerce 2025" e-Izby. Znacząco zwiększyła się znajomość zagadnień związanych ze zrównoważonym rozwojem. Już 56 proc. konsumentów deklaruje zrozumienie idei gospodarki opartej na sustainable development, podczas gdy rok wcześniej było to zaledwie 14 proc.

Klienci coraz częściej traktują działania proekologiczne i prospołeczne jako ważny element przewagi rynkowej. Jednocześnie dostrzegają, że część aktywności marek ma nadal charak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2025 / 10:07
StoryEditor
Jakie marki są najmocniejsze w Europie Zachodniej? Nowy ranking NIQ pokazuje liderów FMCG
Jakie są najsilniejsze marki w Europie? (fot. Shutterstock)

Rynek dóbr szybkozbywalnych w Europie Zachododniej zmienia się dynamicznie, a najnowsze dane NIQ pokazują, które marki potrafią najlepiej wykorzystać swoją obecność na półce. Nowy wskaźnik skuteczności konwersji ujawnia zaskakujące różnice pomiędzy kategoriami i producentami.

NielsenIQ wprowadził wskaźnik Brand Traction Score, który pozwala ocenić, jak skutecznie dana marka przekuwa widoczność na sklepowej półce w realne zakupy. To połączenie dwóch ź...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. listopad 2025 20:05