08.09.2023 / 16:32
StoryEditor

Sieć Tchibo zmienia swoje placówki i modyfikuje ofertę produktową

(fot. materiały prasowe)
Firma Tchibo, która w Polsce zarządza m.in. siecią sklepów i kawiarni postanowiła zmodyfikować swój koncept kawiarniany. Firma chce modyfikując ofertę i wprowadzając zmiany wizualne jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Dlatego Tchibo nie tylko stale modyfikuje swoją ofertę, ale także zmienia się wizualnie i wprowadza nową komunikację. Na jakie zmiany zdecydował się operator?

Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar w Tchibo Warszawa podkreśla, że firma mocno pracuje nad tym, aby klienci odwiedzający kawiarnie i sklepy sieci czuli się jak naj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 13:33
StoryEditor
Ograniczenia w sprzedaży i promocji alkoholu. Największe sieci handlowe są przeciwne radykalnym pomysłom rządzących
sklep, piwo, klient

Branża handlowa apeluje do rządzących o rozsądek przy wprowadzaniu nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji (POHiD), zrzeszająca największe sieci handlowe w kraju, ostrzega, że proponowane radykalne zmiany mogą negatywnie wpłynąć na konsumentów, pracowników oraz legalnie działające przedsiębiorstwa.

Projekt nowelizacji nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości zakłada wprowadzenie całkowitego zakazu reklamy i promocji piwa, a także ograniczenie sprzedaży alkoholu w godzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 12:54
StoryEditor
Stacje paliw straszą: zakaz sprzedaży alkoholu może oznaczać wzrost cen nie tylko dla kierowców
Branża paliwowa straszy, że prohibicja na stacjach paliw może podktręcić inflację (fot. Shutterstock) 

Planowane wprowadzenie zakazu sprzedaży napojów alkoholowych wyłącznie na stacjach paliw budzi poważne zaniepokojenie w Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego (POPiHN). Jej członkowie przestrzegają, że rozwiązanie to może doprowadzić do wzrostu cen paliw, a w konsekwencji podkręcić inflację, a także zwiększyć ekonomiczną dostępność alkoholu.

Polska Organizacja Przemysłu i Handlu Naftowego (POPiHN), zrzeszająca właścicieli największych sieci stacji paliw w kraju, takich jak: Orlen, BP, Anwim (sieć stacji Moja), ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. październik 2025 02:18