28.05.2025 / 19:09
StoryEditor

Ta niewielka sieć radzi sobie całkiem nieźle. Firma notuje mocny wzrost przychodów i przyspiesza rozwój w największych miastach

Spółka Mex Polska konsekwentnie realizuje strategię rozwoju na lata 2024–2028, koncentrującą się na intensywnej ekspansji lokali własnych w największych miastach Polski oraz utrzymaniu efektywności operacyjnej. W I kwartale 2025 roku Grupa osiągnęła 25,9 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 15 proc. rok do roku.

W skład Grupy Kapitałowej Mex Polska wchodzi kilkadziesiąt spółek powiązanych organizacyjnie i kapitałowo. Obecnie grupa zarządza 55 lokalami gastronomicznymi działającymi pod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2025 / 16:24
StoryEditor
Pogoda na… Żabkę. Słoneczna aura napędza sprzedaż w sklepach popularnej sieci
Sklep sieci Żabka w Warszawie, przy ul. Domaniewskiej (fot. Materiały Prasowe)

- Nasza sprzedaż jest sezonowa i zależy ona w dużej mierze od liczby odwiedzin klientów w naszych sklepach oraz od warunków pogodowych - tłumaczyła Marta Wrochna-Łastowska, dyrektor finansowa Grupy Żabka, podczas konferencji podsumowującej działania sieci w pierwszym kwartale 2025 roku.

We wtorek 13 maja odbyła się specjalna konferencja Grupy Żabka, w trakcie której omówiono wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2025 roku. Przedstawiciele sieci podsumowali ta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.05.2025 / 09:52
StoryEditor
Rząd ogranicza marże sieci drogerii. Cen których produktów nie będzie można podnieść?
Węgierski premier Viktor Orban (fot. Alessia Pierdomenico/Shutterstock)

Od 19 maja do 31 sierpnia 2025 na Węgrzech obowiązują limity marży na szeroką gamę kosmetyków i produktów gospodarstwa domowego, wprowadzone przez rząd dekretem z 8 maja. Rozporządzenie nakłada 15-proc. limit marży detalicznej, którą drogerie mogą stosować do tych kategorii produktów.

Nowy limit marży jest zgodny ze schematem ustalonym we wcześniejszych kontrolach cen związanych z żywnością, w ramach których rząd wprowadził limity marży na 30 podstawowych pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. maj 2025 12:15