25.08.2020 / 09:13
StoryEditor

W restauracjach klienci coraz częściej płacą kartą

Restauracje i bary mocno ucierpiały na skutek lockdownu. Natomiast znacznie przybyło płatności kartami – podaje „Rzeczpospolita”.

Jak czytamy w „Rzeczpospolitej”, bank Santander przyjrzał się transakcjom swoimi kartami i obliczył, że wydatki w lokalach gastronomicznych nie tylko wróciły do poziomów sprzed ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2024 / 09:13
StoryEditor
Walmart z największą inwestycją w private label od 20 lat. Chce się przypodobać młodszym konsumentom
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - tak nazywa się nowa marka własna największego detalisty świata, czyli amerykańskiej sieci Walmart. Do jesieni pod tym brandem sprzedawanych będzie nawet 300 produktów z rozmaitych kategorii spożywczych.

Walmart twierdzi, że to jej największa inwestycja w rozbudowę portfolio private label od 20 lat. Z logo Bettergoods wylądują na półkach sklepowych takie produkty, jak m.in. m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2024 / 12:12
StoryEditor
Żabka szuka partnerów biznesowych w Niemczech. Sieć "bada możliwości" na tym rynku
Na zdj. sklep autonomiczny Żabka Nano w Galerii Północnej (fot. materiały prasowe)
Żabka szuka specjalisty ds. rozwoju biznesu, które będzie odpowiedzialny za "aktywne poszukiwanie sposobów dotarcia" do potencjalnych partnerów biznesowych w Niemczech. Z opublikowanego zakresu obowiązków takiego pracownika dowiadujemy się, że specjalista będzie pracować w zespole dedykowanym dla sieci sklepów autonomicznych Żabka Nano. To kolejny już sygnał, że Żabka zainteresowana jest rynkiem niemieckim i bada możliwości rozwoju na tym rynku.

W Niemczech działają obecnie dwa sklepy autonomiczne Żabka Nano. Zostały one ulokowane w fabryce elektrycznych samochodów Tesli k. Berlina. Prestiżowa współpraca z firmą ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. maj 2024 06:24