20.06.2023 / 13:28
StoryEditor

Forastero&Co - Biedronka uruchomiła nowy koncept handlowy w Polsce. Co oferuje ten sklep gdzie można go znaleźć? [GALERIA]

<p>Sklep Forastero&Co w stołecznej Elektrowni Powiśle (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Sklep Forastero&Co w stołecznej Elektrowni Powiśle (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

<p>Sklep Forastero&Co w stołecznej Elektrowni Powiśle (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Sklep Forastero&Co w stołecznej Elektrowni Powiśle (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

<p>Sklep Forastero&Co w stołecznej Elektrowni Powiśle (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Sklep Forastero&Co w stołecznej Elektrowni Powiśle (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

<p>Sklep Forastero&Co w stołecznej Elektrowni Powiśle (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Sklep Forastero&Co w stołecznej Elektrowni Powiśle (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

<p>Sklep Forastero&Co w stołecznej Elektrowni Powiśle (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Sklep Forastero&Co w stołecznej Elektrowni Powiśle (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Sklep Forastero&Co w stołecznej Elektrowni Powiśle (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Sklep Forastero&Co w stołecznej Elektrowni Powiśle (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)</p>
W kwietniu tego roku otwarty został pierwszy lokal Forastero&Co. Właścicielem brandu jest Jeronimo Martins, właściciel m.in. Biedronki i Hebe. Nowy szyld zadebiutował w warszawskim centrum handlowo-usługowym Elektrownia Powiśle. Czy połączenie kawiarni oraz sklepu ze słodyczami, z bogatą ofertą belgijskich czekoladek, podbije serca mieszkańców stolicy?

O tym, że znak Forastero w 2021 r. zarejestrował w Urzędzie Patentowym koncern Jeronimo Martins, jako pierwszy napisał serwis handelextra.pl.

Uruchomiony niedawno loka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2024 / 10:44
StoryEditor
Żabka w Czarnkowie nie dla Ukraińców? Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich składa zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa
Żabka Polska odcina się od poglądów jej franczyzobiorcy (Shutterstock, Facebook)
"U mnie w sklepie obowiązuje język polski. Ukraiński jest językiem zakazanym" – to fragment wpisu na Facebooku, który został opublikowany na profilu należącym do franczyzobiorcy Żabki z Czarnkowa. Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich złożył zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Jest też odpowiedź spółki Żabka Polska.

Franczyzobiorca Żabki z Czarnkowa obraża obywateli Ukrainy. Po jego deklaracji, że będzie dążył do "ukarania" "łamiących prawo" w poście dotyczącym mówienia po ukraińsku, OMZR w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2024 / 11:38
StoryEditor
Do Żabki wstęp tylko bez plecaka i nie w dużych grupach. Kontrowersyjna próba walki z kradzieżami sklepowymi
Sieci Żabka postanowiła walczyć z plagą kradzieży. Jej elementem jest ograniczenie liczby osób w wieku szkolnym mogących wejść do sklepu (fot. Shutterstock)
Sieć Żabka zdecydowała się wprowadzić szereg obostrzeń mających zapobiegać rosnącej liczbie kradzieży w sklepach. Część z nich może średnio przypaść do gustu młodzieży w wieku szkolnym, która jest w placówkach tej sieci częstą klientelą.

Z policyjnych statystyk wynika, ze liczba kradzieży w sklepach lawinowo rośnie i że dokonują ich osoby, w każdym wieku, z dziećmi i młodzieżą włącznie. Dla Żabki nieletni zło...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2024 14:27