07.04.2021 / 13:10
StoryEditor

Krakersy Mini Lajkonik nagrodzone w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów

Krakersy Mini Lajkonik nagrodzona w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów (WH)
Krakersy z linii Mini to nowość od Lajkonika, lidera w kategorii słonego pieczywa. Dystrybutorem jest firma The Lorenz Bahlsen Snack-World. Produkt został zwycięzcą w kategorii: Przekąski słone.

Smak i chrupkość Krakersów Mini sprawia, że nie można się od nich oderwać, a rozmiar (na jeden kęs) oraz wygodny format opakowania stwarzają wiele okazji do konsumpcji. Wszystko w myśl hasła: „Mini Krakersy – chrup, gdzie chcesz”. Produkt występuje w dwóch wariantach smakowych: solonym oraz serowo-cebulowym.

- Nasze produkty tworzymy z myślą o konsumentach, dlatego też chętnie mierzymy się z ich opiniami biorąc udział w badaniach takich jak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów. Krakersy Mini to odpowiedź na trend przekąszania w ciągu dnia, czyli szybko, bezproblemowo i wygodnie, ale też z przyjemnością, która płynie ze smaku oraz chrupkości produktu. Nawiązanie do kultowego prostokątnego Krakersa Super sprawia, że konsumenci wiedzą, czego mogą się po nowości w wersji mini spodziewać i chętnie po nią sięgają. Cieszy nas, że docenili produkt, wyróżniając go pierwszym miejscem w kategorii „Słonych przekąsek” – mówi Martyna Poprawska-Mazurewicz, brand manager Lajkonik, The Lorenz Bahlsen Snack-World.

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.

Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.

W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.

Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.

01.10.2025 / 16:02
StoryEditor
Andrzej Gantner, PFPŻ, gorzko o systemie kaucyjnym: Będzie trudno i drogo, zamiast łatwo i tanio
Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności (PFPŻ)

Andrzej Gantner z Polskiej Federacji Producentów Żywności Związek Pracodawców z niepokojem i goryczą przypomina boje lobbystów, starających się przekonać prawodawców do wprowadzenie sensownych rozwiązań w przepisach o systemie kaucyjnym. Przestrzega, że obecne rozwiązania uderzą w handel tradycyjny, oceniając, że obowiązujące od dziś przepisy są "odrealnione i biurokratyczne".

"Nadszedł ten magiczny dzień czyli 1 października 2025 od którego operatorzy mogą uruchamiać swoje systemy kaucyjne (systemy kaucyjne, bo w odróżnieniu od innych krajów, które w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.10.2025 / 13:07
StoryEditor
Inflacja spada, ale firmy nie zamierzają rezygnować z podwyżek. Dlaczego?
Inflacja spada, ale firmy podnoszą ceny (fot. Shutterstock)

Choć inflacja w Polsce spadła, a ostatni odczyt pokazuje wskaźnik 2,9 proc., dla wielu przedsiębiorców koszty nadal są istotnym wyzwaniem. Z danych BIG InfoMonitor wynika, że w bieżącym roku aż 48 proc. firm informuje o podnoszeniu cen, w tym 15 proc. już to zrobiło, a jedna trzecia zrobi to jeszcze w tym roku. Najczęściej wskazywane powody to rosnące koszty pracy, energii i komponentów.

Blisko połowa firm zdecydowała się na korektę swoich cenników w górę. Przedstawiciele BIG InfoMonitor przekonują, iż to wyraźny sygnał, że pomimo spadku inflacji, koszty operacy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2025 05:52