21.09.2021 / 14:15
StoryEditor

"Mężczyzna nie prosi o pomoc. Nie musi, bo…" Ale może H&M powinno? Sieć przeprasza za szkodliwą kreację

Kampania H&M nie spotkała się ze zrozumieniem klientów i internautów (Facebook.com/Krzysztof Rzepkowski)
Kompletną klapą i powielaniem szkodliwych stereotypów zakończyła się najnowsza kampania marki H&M promujące aplikację mobilną, a w zasadzie jedną z jej funkcjonalności. Firma przeprosiła i usunęła szeroko krytykowane materiały promocyjne. 

Marki i firmy coraz bardziej prześcigają się w proekologicznych i prospołecznych kampaniach. Chcą przyciągać nowych klientów budując wizerunek odpowiedzialnych społecznie, zaang...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Agata Kinasiewicz
15.12.2025 / 12:10
StoryEditor
4 szybkie pytania do prezesa E.Leclerc Polska. Pytamy m.in. o prognozy rynku spożywczego 2026
Jean Philippe Magre, prezes E. Leclerc Polska

Plany E.Leclerc na rok 2026, przyszłoroczne wyzwania dla handlu, a także podsumowanie 2025 roku z perspektywy E.Leclerc i ocena ostatnich 12 miesięcy na polskim rynku handlowym - to cztery krótkie pytania, na które odpowiedział nam Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska.

Panie prezesie, jakie E.Leclerc ma plany na przyszły rok? Na co postawicie szczególny nacisk?

Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska: W 2026 r. będziemy kontynuować roz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2025 / 15:31
StoryEditor
Wojciech Odzimek rządzi! Polak pokieruje giga fabryką Winstonów i Cameli wartą 1,3 mld dolarów
Wojciech Odzimek objął stanowisko dyrektora gigantycznego kompleksu produkcyjnego JTI w Starym Gostkowie pod Łodzią

Wojciech Odzimek, JTI Polska, fabryka JTI Stary Gostków, inwestycje JTI w Polsce, największa fabryka JTI, rynek tytoniowy Polska, Winston, Camel, produkcja wyrobów nikotynowych, przemysł tytoniowy Polska, globalny łańcuch dostaw JTI.

Nowy dyrektor największej fabryki JTI na świecie

Wojciech Odzimek objął stanowisko dyrektora gigantycznego kompleksu produkcyjnego JTI w Starym Gostkowie pod Łodzią. To najwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2025 03:59