27.11.2020 / 18:02
StoryEditor

Promocja polskich wędlin i polskiej kuchni

5 listopada ZM Silesia ruszyły z wielokanałową kampanią reklamowa marki Duda Nasze Polskie

Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Wybierz najlepszy smak” obejmują: telewizję, prasę, digital oraz sklepy. W akcję zaangażowani zostali topowi influencerzy kulinarn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 53% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2024 / 11:36
StoryEditor
Wigilia dniem ustawowo wolnym od pracy? To możliwe. "Za" co najmniej jeden koalicjant
Do senatu wpłynęła petycja w sprawie ustanowienia Wigilii dniem ustawowo wolnym od pracy. Takie rozwiązanie na pewno ucieszyłoby praconików sklepów (fot. Shutterstock)

Do senatu wpłynęła petycja, której autor postuluje o to, żeby ustanowić Wigilię dniem ustawowo wolnym od pracy w miejsce święta Trzech Króli, przypadającego 6 stycznia. Jakie są szanse na to, że jego wniosek zostanie pozytywnie rozpatrzony i takie rozwiązanie faktycznie wejdzie w życie?

Do laski marszałkowskiej trafiła petycja w sprawie ustanowienia Wigilii dniem wolnym od pracy w miejsce Trzech Króli – informuje "Rzeczpospolita”. Jej autor nie został ujawnio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2024 / 17:13
StoryEditor
Żabka namawia klientów do dużych zakupów w aplikacji Jush! Czy to nie paradoks?
W nowej kampanii promującej aplikację Jush! Żabka przekonuje klientów do tego, żeby używali jej także do robienia dużych zakupów (fot. materiały prasowe)

Należąca do Grupy Żabka spółka Lite e-Commerce wprowadziła jedną wspólną platformę do składania zamówień w dwóch prowadzonych przez siebie sklepach internetowych. To z kolei oznacza, że musi przekonać klientów do tego, żeby przestali kojarzyć markę Jush! z rozwiązaniem problemu w postaci braku jednego czy dwóch produktów.

Jak już informowaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl od 3 września składanie zamówień w Jush! i Delio jest możliwe jedynie w aplikacji mobilnej Jush! (opcja dokonyw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2024 12:47