01.12.2020 / 14:48
StoryEditor

Krzysztof Dobczyński, Carrefour: Kategoria produktów ekologicznych będzie rosła

Krzysztof Dobczyński, dyrektor działu handlowego produktów świeżych w sieci Carrefour Polska (fot. topagrar.pl)
Klienci będą kupować coraz więcej produktów ekologicznych, prozdrowotnych, jak również wegańskich i wegetariańskich. Jest to zgodne z aktualnymi trendami, które najmocniej widać na rynkach państw Europy Zachodniej, ale wyraźnie obecnymi także w naszym kraju – zaznaczył Krzysztof Dobczyński, dyrektor działu handlowego produktów świeżych w sieci Carrefour Polska, w takcie debaty na Retail&FMCG Congress 2020.

Podczas panelu dyskusyjnego „Eko, natura, bio boom – strategie asortymentowe skoncentrowane na konsumencie” Krzysztof Dobczyński przekonywał, że perspektywy rynku żywności bio, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 07:47
StoryEditor
To koniec fabryki kultowej musztardy po 60 latach. Niemcy zwalniają całą załogę
To koniec fabryki kultowej musztardy po 60 latach (fot. Develey + Canva)

Właściciel znanej w Polsce marki Develey ogłosił, że do końca roku zamknie fabrykę musztardy, która działa od 60 lat. Ile osób straci pracę? Co się stanie z samą marką kultowej musztardy?

W artykule przeczytasz:

  • Develey Group zamyka fabrykę kultowej musztardy
  • Dlaczego Develey zamyka fabrykę musztardy w Düsseldorfie?
  • Co dalej z marką musztard Löw...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 13:23
StoryEditor
Lidl rozpycha się w małych miejscowościach! Dino i Biedronka nie będą zadowolone
Na zdj. Lidl w Elblągu (fot. Elninho/Shutterstock)

Lidl Polska rozwija sieć sklepów nie tylko w największych miastach, ale coraz częściej w mniejszych miejscowościach i na wsiach. Już w najbliższy czwartek, 12 czerwca br., zostanie otwarty nowy sklep Lidl w Wolbromiu – liczącym ok. 8 tys. mieszkańców mieście w woj. małopolskim. Placówka jest zlokalizowana przy ul. Miechowskiej 54 w Wolbromiu, i ma powierzchnię sali sprzedaży ok. 1200 mkw. Jak wygląda strategia rozwoju niemieckiego dyskontera w Polsce?

Lidl coraz częściej wchodzi ze swoimi placówkami do małych miasteczek, a także na polską wieś. Lidl idzie ścieżką wytyczoną przez Dino i Biedronkę, które zauważyły spory potencj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 22:50