27.09.2024 / 09:54
StoryEditor

InPost rozwija się poza Polską. Firma kurierska rośnie w Wielkiej Brytanii i Francji

Paczkomat InPost w Birmingham (fot. Michał Kokoszkiewicz)

W całej Europie InPost ma ponad 78 tys. miejsc odbioru do których dostarcza przesyłki. Są to zarówno maszyny paczkowe, jak i punkty PUDO. Liczba paczkomatów wzrosła do prawie 43 tys. urządzeń.

Grupa InPost rozbudowuje swoją infrastrukturę w Europie. Na koniec sierpnia 2024 roku firma miała dysponowała ponad 78 tys. punktów out-of-home, w tym blisko 43 tys. pacz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.10.2024 / 11:40
StoryEditor
Producent alkoholi inwestuje w sprzedaż e-commerce. Firma zatrudniła dyrektora z Kuboty i Many Mornings do budowy nowego biznesu
Piotr Król, dyrektor działu e-commerce Mazurskiej Manufaktury S.A.

Do Mazurskiej Manufaktury S.A., producenta rzemieślniczych alkoholi mocnych oraz piwa, dołączył Piotr Król, który jest jednym z akcjonariuszy Spółki. Dotychczas związany był z markami Kubota oraz Many Mornings, pełniąc w nich rolę managera ds. e-commerce i marketingu. W nowej firmie obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora działu e-commerce.

Piotr Król posiada ponad 8-letnie doświadczenie z obszaru marketingu internetowego oraz e-commerce. Od początku swojej kariery odpowiadał za zwiększanie sprzedaży oraz efekt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2024 / 14:34
StoryEditor
Żabka zdradza szczegóły planów rozwoju, chce wprowadzać się m.in. do dawnych placówek bankowych. Jak szacuje potencjał polskiego rynku?
Sklep sieci Żabka w centrum Warszawy (fot. mat. własne)

Grupa Żabka szykuje się do giełdowego debiutu. W prospekcie emisyjnym zdradza, na ile szacuje potencjał polskiego rynku pod względem liczby sklepów i jak chce zwiększać liczbę swoich lokalizacji.

Giedłowy debiut Grupy Żabka ma nastąpić 17 października, a wartość kapitalizacji spółki sięgnąć 21,5 mld zł. W ofercie pojawi się 300 mln akcji należących do obecnego właściciel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. październik 2024 12:42