14.02.2023 / 19:15
StoryEditor

Auchan optymalizuje łańcuch dostaw w Polsce. Logistyka ma sprostać wdrażanej przez sieć strategii omnichannel

Hipermarket Auchan w Markach pod Warszawą (wiadomoscihandlowa.pl)
ID Logistics, operator logistyczny, który od ponad 8 lat obsługuje magazyn sieci handlowej w Mszczonowie, teraz odpowiadać będzie za zarządzanie operacjami w centrum dystrybucji w Lędzinach, skąd realizowane są dostawy do sklepów w południowej Polsce. 

Centrum dystrybucji Auchan w Lędzinach jest drugim magazynem sieci w Polsce, którym zarządza ID Logistics. Od 2015 roku operator obsługuje centrum dystrybucji w Mszczonowie (wo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2024 / 10:00
StoryEditor
Mastercard zmienia zasady. Czy nie usłyszymy już pytania "drukować potwierdzenie"?
Mastercard zmienia zasady. Czy nie usłyszymy już „drukować potwierdzenie”? (fot. pixabay.com/AhmadArdity)

W obliczu rosnącej troski o środowisko, przemiany w handlu zaczynają odgrywać kluczową rolę w walce z nadmiernym zużyciem surowców. Jednym z elementów, który do tej pory nie był szeroko omawiany, jest kwestia papierowych potwierdzeń transakcji, drukowanych masowo każdego dnia w sklepach i punktach usługowych. Mastercard, jeden z liderów w sektorze płatności, podjął decyzję o wyeliminowaniu konieczności drukowania potwierdzeń przy płatnościach kartą, co stanowi ważny krok w kierunku bardziej zrównoważonego handlu.

Przeciętny hipermarket zużywa rocznie około 10 600 rolek papieru na wydruk paragonów i potwierdzeń transakcji, które najczęściej trafiają prosto do kosza zaraz po dokonaniu zaku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2024 / 13:34
StoryEditor
Żabka dobrze przygotowana do podboju rynku e-grocery w Polsce. Jak firma chce to zrobić?
Żabka Jush

Polacy są coraz bardziej biegli w obsłudze usług cyfrowych, a Żabka – według władz firmy - jest już przygotowana na nowe umiejętności oraz utrwalające się przyzwyczajenia konsumentów i zaciera ręce z myślą o zyskach jakie będą z nich wynikały. Sieć za pomocą usług takich jak Jush! i Delio chce zwiększyć penetrację rynku e-grocery w Polsce.

Polacy coraz częściej korzystają z Internetu mobilnego i obecnie średnio korzystają z niego trzy godziny dziennie, a tym samym częściej kupują przez Internet. 72 proc. polskich ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 02:00