25.11.2022 / 14:12
StoryEditor

Stokrotka buduje nowe centrum dystrybucyjne. Jaki rynek będzie obsługiwać? Ile sklepów zaopatrzy?

Stokrotka zapowiada przyspieszenie rozwoju sieci sklepów
Sieć Stokrotka inwestuje w budowę nowego centrum dystrybucyjnego w Rzeszowie. Obiekt, wspierający rozwój sieci sklepów, ma zacząć funkcjonować w ostatnim kwartale 2023 r. Zatrudnienie znajdzie tam ok. 200 osób. Rekrutacja ruszy na początku przyszłego roku.

Zlokalizowany w województwie podkarpackim magazyn zajmie ponad 26 tys. mkw. powierzchni. Nowe centrum będzie docelowo zaopatrywać w artykuły spożywcze 250 sklepów sieci ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.12.2024 / 12:28
StoryEditor
Żabka otwiera 1000. sklep Warszawie. Jak wygląda? Lokalizacja placówki jest dość wyjątkowa

Od 6 grudnia 2024 r. sieć Żabka ma stolicy już 1000 sklepów. Jubileuszowy punkt mieści się w warszawskim Centrum LIM, w budynku Warsaw Presidential Hotel, tuż obok Dworca Centralnego oraz Pałacu Kultury i Nauki.

Otwarcie 1000. Żabki w Warszawie to kolejny krok w dynamicznym rozwoju sieci na polskim rynku detalicznym. Przypomnijmy, że operator zapowiadał uruchomienie w 2024 r. ponad 10...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2024 / 15:12
StoryEditor
Tomasz Wilkoń, Rabat Detal: Franczyza musi być sprawnym, kolektywnym organizmem
Tomasz Wilkoń, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Rozwoju Rabat Detal, fot. Specjał

Tomasz Wilkoń, wiceprezes zarządu spółki Rabat Detal z portfolio GK Specjał, opowiada w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl o modelu współpracy z partnerami, który pozwoli stworzyć sprawny, kolektywny organizm, zdolny konkurować na rynku z wielkimi korporacyjnymi sieciami detalicznymi.

Rabat mocno pracuje nad tzw. utwardzaniem franczyzy. Jak idzie?

Bardzo nie lubię słowa ‘utwardzanie’, ale jednocześnie dobrze ono oddaje to, jaki model współpracy z naszymi fra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. grudzień 2024 02:44