20.05.2025 / 17:16
StoryEditor

Hipermarkety sieci Rimi Baltic, przejmowane przez właściciela Netto Polska

584333
fot. Sebastian Rennack
584982
fot. Sebastian Rennack
584983
fot. Sebastian Rennack
584984
fot. Sebastian Rennack
584333
584982
584983
584984

Salling Group, właściciel sieci Netto w Polsce, przejął sieć Rimi, która bez rozgłosu umacnia swoją pozycję, gdy bitwa na rynku artykułów spożywczych w krajach bałtyckich nabiera tempa. Podczas gdy Lidl idzie naprzód, hipermarkety Rimi pozostają elastyczne i dochodowe. Spójrzmy na model biznesowy tego gracza.

Analizę modelu biznesowego hipermarketów Rimi znajdziesz tutaj

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. maj 2025 17:18