16.01.2018 / 09:15
StoryEditor

Dariusz Kalinowski, Emperia: Przeciwna zmianom w statucie jest tylko konkurencyjna firma

Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding (fot. materiały własne)
Firma Emperia ponownie odniosła się do sprawy roszczenia firmy Eurocash względem zmian w statucie spółki. - Sprzeciw zgłosiła jedynie spółka Eurocash, która jest naszym konkurentem rynkowym. Podkreślamy, że (...) uchwałę o zmianie statutu poparli akcjonariusze reprezentujący ponad 98 proc. głosów w spółce - napisał prezes firmy, Dariusz Kalinowski, w komentarzu.

Przypomnijmy, 12 stycznia Urszula Skałecka, specjalista ds. relacji inwestorskich Emperii, w oświadczeniu przesłanym redakcji wiadomoscihandlowe.pl poinformowała, że zabez...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.06.2024 / 11:31
StoryEditor
Ubrania dla fanów Lidla wracają do sprzedaży w sklepach sieci. Tym razem jest ich więcej: dresy, kolarki, nerki...
Od tego czwartku w stacjonarnych sklepach sieci Lidl w Polsce będzie można kupić szereg ubrań w barwach popularnego dyskontera, z logo sieci lub z hasłami znanymi z reklam firmy, na czele ze słynnym "Jak sobota, to...". Sprawdź, co tym razem trafi do sklepów Lidla.

Lidl już wcześniej sprzedawał klapki czy skarpety dedykowane swoim fanom, jednak tym razem artykułów modowych dostępnych w sklepach sieci będzie więcej. Do sprzedaży trafią ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.05.2024 / 14:24
StoryEditor
Sieć Sphinx chce mieć 100 proc. swoich lokali we franczyzie! Dlaczego odchodzi od własnych placówek?
Sieć Sphinx chce mieć 100 proc. swoich lokali we franczyzie, fot. Sfinks Polska
Sfinks Polska, właściciel m.in. sieci Sphinx, wypracował w I kw. br. przychody ze sprzedaży gastronomicznej (z wyłączeniem sieci Piwiarnia -red.) w wysokości 47,48 mln zł, tj. wyższe o 7,4 proc. r/r. Skonsolidowany zysk operacyjny w tym okresie zwiększył się prawie dwukrotnie, wynosząc 3,39 mln zł. Gastronomiczna grupa za pierwsze trzy miesiące tego roku zanotowała również zysk netto w wysokości 192 tys. zł. Jednocześnie skonsolidowany wynik EBITDA w I kw. 2024 uplasował się na poziomie 6,77 mln zł, tj. o blisko 50 proc. wyższym niż rok wcześniej.

- Motorem wzrostu jest sieć Sphinx, której przychody urosły w tym okresie o ponad 10 proc. r/r. Równolegle rośnie rentowność sprzedaży. W minionym kwartale sięgnęła ona w grupie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. czerwiec 2024 18:43