22.10.2021 / 09:12
StoryEditor

Eurocash może przejąć sieć Arhelan! UOKiK wydał zgodę na sfinalizowanie transakcji

Sklepy Arhelan cieszą się na Podlasiu znakomitą opinią klientów ()
UOKiK zweryfikował, w jaki sposób przejęcie Arhelana przez Eurocash wpłynie na rynek, i pozwolił na dokonanie transakcji. Umowa przewiduje nabycie 49 proc. udziałów, a później dokupienie jeszcze 1 proc. Arhelan będzie funkcjonował w ramach struktur franczyzowych sieci Delikatesy Centrum pod logo Polskie Sklepy Arhelan oraz Delikatesy Centrum.

W Arhelanie zakończył się proces restrukturyzacji wewnętrznej, obejmującej przekształcenie formy prawnej Arhelan w spółkę z o.o., przeniesienie jej nieruchomości do innego podmi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2025 / 12:44
StoryEditor
Nadchodzi rewolucja w branży reklamy. Liderzy handlu i FMCG spotkają się w Warszawie, by omówić przyszłość retail mediów
Rewolucja w reklamie. Liderzy handlu omówią przyszłość retail mediów (fot. materiał partnera)

Warszawa wkrótce stanie się centrum dyskusji o najbardziej dynamicznym trendzie w marketingu. Retail Media Summit zgromadzi kadrę zarządzającą, marketerów, ekspertów z agencji i innowatorów z branży detalicznej, aby przeanalizować, jak nowa era reklamy cyfrowej zmienia reguły gry na polskim rynku. To spotkanie ma na celu zdefiniowanie strategii, które pozwolą markom i detalistom uwolnić potężny potencjał wzrostu.

Czym są retail media i dlaczego są tak ważne?

Retail media, określane jako trzecia fala reklamy, to najszybciej rozwijający się kanał marketingowy w historii. W prostych sło...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2025 / 10:32
StoryEditor
Lidl Polska wspiera inicjatywy na rzecz ograniczenia marnowania żywności. Ilu Polaków przyznaje się do wyrzucania jedzenia?

Każdego roku 16 października obchodzimy Międzynarodowy Dzień Żywności, którego celem jest podnoszenie świadomości o problemach głodu, niedożywienia i bezpieczeństwa żywnościowego na świecie. Lidl Polska deklaruje, że jest to kluczowa tematyka – firma prowadzi szereg inicjatyw mających na celu ograniczenie marnowania żywności.

Jak wynika z raportu Federacji Polskich Banków Żywności,,Nie Marnuj Jedzenia 2025”, którego Lidl Polska jest partnerem, aż 63 proc. respondentów przyznaje się do wyrzucan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 16:32