12.03.2024 / 17:11
StoryEditor

Biedronka szuka pracowników do słowackiego oddziału. Wiemy, ile sieć chce zapłacić specjaliście ds. zakupów oraz menedżerom zajmującym się kontrolingiem, podatkami i IT

Biedronka szuka ludzi do pracy dla słowackiego oddziału sieci (fot. JPM)
Pod koniec 2024 r. Biedronka zamierza otworzyć pierwsze sklepy na Słowacji. Już teraz sieć rozpoczęła rekrutację na kilka stanowisk w spółce Jeronimo Martins Slovensko. Jacy eksperci są potrzebni Biedronce do tego, żeby wejść na kolejny rynek?

Na popularnej słowackiej platformie do rekrutacji online profesia.sk pojawiły się cztery oferty zatrudnienia w spółce Jeronimo Martins Slovensko. Tamtejszy oddział sieci ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
02.12.2025 / 09:23
StoryEditor
Unia chce jeszcze większej kontroli nad produktami z azjatyckich markertplace’ów. Kolejna odsłona wojny handlowej?
Temu i Shein są wyjątkowo popularne również w Polsce (fot. Ascannio/Shutterstock)

Komisja Europejska zapowiada mocniejsze działania, zapobiegające zalewowi europejskich rynków przez tanie produkty z Chin. Chodzi nie tylko o cła na małe przesyłki, ale również zmiany w egzekwowaniu VAT-u, jakości i praw autorskich.

O sprawie pisze portal rp.pl, który podkreśla, że złożyła nowe deklaracje w związku z przypadającym na 1 grudnia Europejskim Dniem Konsumenta. Wiadomo już, że od przyszłego roku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2025 / 11:10
StoryEditor
Peter Ratatics, MOL: Jesteśmy otwarci na akwizycje w Polsce. Za Orlenem kolejni gracze są już blisko siebie
Peter Ratatics, MOL (fot. Mol)

Orlen dominuje na rynku, jednak drugi, trzeci i czwarty gracz są już bardzo blisko siebie pod względem liczby stacji. Naszym głównym celem w Polsce jest ustabilizowanie działalności i zakończenie procesu rebrandingu. Chcemy, aby oznakowanie marki MOL pojawiło się na każdej stacji - mówi w rozmowie z Wiadomościami Handlowymi oraz ISB News Peter Ratatics, wiceprezes Grupy MOL ds. usług konsumenckich.

Obecnie Grupa MOL ma w Polsce ok. 460 stacji, co daje jej czwarte miejsce pod względem liczby punktów za Orlenem, BP i Moyą. Brytyjski koncern ma nieco ponad 570 obiektów, a Moy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2025 20:46